2013年8月30日星期五

香港獨立媒體: 近日有感

 
Picture Perfect Weddings.

Subscribe to Trending Now..Weddings for great tips and ideas for that splendid day. Inspiration for joyful reunions from themes to bridal gowns and more.
From our sponsors
近日有感
Aug 30th 2013, 12:34, by 周鍾揚

這幾天有些事情要說:---
1) 這憧大厦樓上這多年來不斷騷擾本人、早兩日本人沈不著氣、見他(她)們故意出現在本人面前時、大罵他(她)們、他(她)們還故意扮可憐、居然以為用小學生心理學可以對付本人!本人一於順水推舟、每一次見他(她)們便大罵他(她)們一次!
2) 中共的張迅(不知什麽中共發言人)真遲鈍、昨天才叫中國子民離開敘利亞、人家俄羅斯一早已叫自己子民撤離了!中共外交部王毅真白痴、說敘利亞政府用毒氣殺小童和人民的問題、唯一出路是用政治解決!即是等於叫歐州政府用政治解決、二戰時的希特拉的侵略!叫毛澤東用政治解決日本侵略、和叫毛澤東用政治解決蔣介石拱手讓出中國!王毅真白痴!
3) 剛才曾俊華對懲教署人員演說、叫他們「依法執法」辦事!他好像搞錯了對像、懲教人員不是警察!他們等於一般公務員、「著重」的不是「法」、而是忠誠守則和廉潔!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论