2013年9月15日星期日

香港獨立媒體: 唔該足總加返球員號碼!

 
Photoshop - Beauty Retouching

Learn how to improve your photoshop retouching skill and knowledge in 21 easy techniques! Take this course for just $25.
From our sponsors
唔該足總加返球員號碼!
Sep 15th 2013, 13:59, by Momay

今日丙組其中一場比賽係九龍城對油尖旺,喺九龍仔運動場舉行。上季丁組冠軍油尖旺今屆係繼天旭後又一丙組熱門,當然要睇睇咩事。睇咗半場大埔嘅比賽之後,趕到去九龍仔仿真草嘅時候已經3點幾,一去到仲可以睇到天旭對荃灣,陳家興、陳耀麟、劉子亮、羅倫士等真係星光點點,睇咗一陣就去咗隔離嘅九龍仔運動場,龍城康體對升班馬光華,未行入去就聽到:

「攻呀!咪撚屌住呀!」

好熱血呀屌你!上到看台已經完場,打聽下先知光華輸1比2,相信呢句都係佢地嘅球員爆出黎。輸波後當然要賽後檢討,於是乎成班球員坐晒喺到傾返場波嘅不足,史提芬都有發言鼓勵球員下次在黎過,喂!雖然只係業餘,但係應該就好似光華佢地咁,大家互相檢討自己嘅不足有唔明就問,大家一齊講出黎分享,大家溝通多啲,咁先係一隊波!唉!見到佢地上下一心,呢個時候就諗起以前自己有份踢個隊丙甲球隊XX,屌啦星輸咗只係識你屌我屌你,佢話你廢你話佢廢,你賴我我賴你,冇到場嘅都賴埋,一盤散沙,最後咪消失埋囉。

講返九龍城對油尖旺,九龍城著紫衫,油尖旺著白衫黑褲,2隊起初中場混戰多,要到12分鐘先有第一腳射門,到18分鐘,油尖旺角球開出,九龍城球員手球,油尖旺12碼先開紀錄1比0,之後油尖旺佔主動,但九龍城頑強之防守唔係講笑,終於喺39分鐘憑油尖旺守衛戴球失誤,九龍城球員單刀射入追成平手,半場1比1。

天公不做美,半場大雨,跑道上嘅市民都湧晒上看台搞到有個錯覺好多人呀!下半場油尖旺控制全場,上屆丁組射手潘嘉煒喺邊路玩晒,九龍城後面正式崩潰,9分鐘潘嘉煒邊路地波橫傳俾球員接應在射入成2比1,看台上除咗2隊球員同家屬,可能只有一名傻子真心睇緊場波,所以避雨嘅市民只係避雨,場波咩組別WFC,一停雨又繼續跑步。25分鐘又係潘嘉煒喺邊路玩,今次傳中俾禁區內守候嘅隊友,隊友球不著地窩利抽射死角破網,靚波,3比1!34分鐘,油尖旺在下一成,娥眉月位置抽射直飛死角成4比1!34分鐘油尖旺嘅陳家俊(應該係)上埋去助攻傳中俾隊友在喺禁區射地波成5比1完場。

其實丙丁組嘅比賽不能強求什麼,呢場都冇咩可以補充。今年HKFA.com甲組賽後統計有賽事統計,值得讚,但係希望HKFA加返低組別陣容嘅球員號碼,因為唔係所有球員都係一般球迷認得,有時有埋號碼,認人都易啲。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论