2013年10月14日星期一

香港獨立媒體: 親身經歷:3香港,六仙都唔放過?!

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
親身經歷:3香港,六仙都唔放過?!
Oct 14th 2013, 10:34, by 草根行動媒體

話說小妹幫趁左3流動電話上台三年,至今年5月頂唔順佢亂收費,轉去其他電話公司。佢6月中叫小妹交返5月的餘額$13.06,正常人都會交$13.00就算啦。點知我七月中竟然同時收到3香港的電郵和平郵來叫小妹交返果$0.06,係$0.06!!!叫人點交呀?!

然後,我經歷了以下的步驟:

1. 首先,我好尷尬地走入去屈臣氏,同佢講我想交$0.06的3電話費,見到個職員面有難色,我話:"我交$0.1都ok架!"但佢都話收唔到$0.1電話費。

2. 我好不忿,交$0.1電話費你又唔收,唔交的話你又不停寄信來煩我,唯有打電話上客戶服務問下。但因為我已經同3停止合約,我的客戶號碼已失效,好不容易才從街線駁去客戶服務熱線,佢竟然答我:"這$0.06係要交架!你去我們的門市部試下啦。"

3. 於是,我又被點去門市部。個職員哥哥好好心,幫我左check右check,答案是:我們這裡最低收費都是$1,但PPS應該可以收$0.1或以下。

4. 最後一站,我回到家,係部電腦PPS的交付金額上填上:$0.06;它的回覆是:無法繳交$1以下的金額。我無奈,唯有改上$1,結束了這個噩夢。

關上電腦後,我發現以上所有步驟都做錯了,3憑什麼要多收我$0.94?牠平時多收我的錢不已經是$0.06的N倍了嗎?我根本就不應該再交$0.06。但怯弱的小市民無權無勢,抵受不住牠窮追不捨的騷擾,唯有乖乖被迫就範。不過和黃明明截至六月底,中期業績表現比市場預期好,期內純利按年增長23%,賺123.98億元(注),點解仲要同我呢啲搵朝唔得晚的小市民計果1仙幾毫?

一個月後,我收到3的賬單,話……我俾多左$0.94(見下圖)。小市民欠你$0.06就死都唔放過,那現在你欠我$0.94,我是否應該即刻衝上去淋你紅油?!!!我欠你$0.06就咁緊張即刻還,咁你又幾時還呀?btw 欠無數香港人的無限爛數又幾時還呀??!!

注:東方日報,2013年8月2日

http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20130802/00202_001.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论