2013年11月10日星期日

香港獨立媒體: 九龍東打吡:黃大仙 vs 觀塘

 
2012 Intl Green Construction Code

Sign up for the most comprehensive introductory course available on the web for the 2012 International Green Construction Code (IgCC). Just $29.
From our sponsors
九龍東打吡:黃大仙 vs 觀塘
Nov 10th 2013, 13:17, by Momay

今年度球季嘅乙組聯賽開季至今競爭激烈,港會、大埔、黃大仙、大中、觀塘積分接近,相信想升班嘅球隊唔止大埔一隊,咁咪好囉,雖然香港甲組對下已經係無敵WFC,但有競爭才有進步,正所謂沒有競爭哪會進步,如果是旦一隊超班玩晒場場大炒一隊獨大,長年係咁對球迷黎講可能就冇乜癮喇,今年乙組開季係唔錯,大埔要上返去真係唔可以放過每一場。不過,有啲人就認為競爭係冇Q用,係囉係囉競黎把柒咩,拜碼頭都唔識你連玩鞋嘅資格都冇呀!

講返足球,今日乙組其中一場比賽黃大仙對觀塘喺蒲崗村道公園1號場展開,頭場丙組油尖旺對荃灣睇唔切,不過油尖旺係想升嘅丙組地區球隊之一大家可以留意,至今不敗暫做龍頭,可唔可以喺2015-16賽季升上頂級聯賽言之過早,不過,如果有一日升上頂級聯賽,旺角場就可以物歸原主,旺角場真正主人先係油尖旺,所以爭咩爭呢。

講返黃大仙對觀塘,黃大仙整體技術係比觀塘好少少,默契幾好、傳送好少斷,組織都幾流暢,後防有前普高喀麥隆外援迪達,基本上有佢喺到可以殺晒咁滯,而隊長王景華係一位有速度技術嘅中場球員,上半場喺邊路係咁發難,睇少佢一陣都唔得。

上半場快上快落,可賞度不比甲組差,支配率及攻勢較多嘅黃大仙約29分鐘先開紀錄,中場直線放入禁區,正當以為大力得滯出界,黃大仙球員在喺底線拼命撈返個波入去,觀塘守門員及後防有誤會,你以為我接佢以為我出,就咁俾黃大仙後上嘅球員撞咗個波入去,1:0,半完場前黃大仙自由球開入禁區,迪達衝頂高出。下半場觀塘積極反撲,觀塘球員邊路斬入禁區,上半場好穩陣嘅迪達漏頂,後面觀塘球員無人理下立刻抽射點知嚴重撻Q。你唔入到我,黃大仙在憑反擊擴大比分到2比0,直到完場,黃大仙全取3分。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论