2013年9月3日星期二

香港獨立媒體: 東方的城門谷

 
Complimentary Downloads

7 Days of Complimentary Downloads: 100,000+ Motion Backgrounds, Video Clips, Production Music Tracks, Sound Effects, Special Effects and More.
From our sponsors
東方的城門谷
Sep 2nd 2013, 14:05, by 作客足球

1236456_10153212473240230_1796611194_n

按:作客足球帶大家出入香港各個球場,包括甲乙丙丁組賽事,報導場內外有趣同無聊的消息。作客足球,絕不抄襲,絕對原創。

今年香港甲組足球聯賽一共有十二隊球隊競逐,其中有三隊球隊係升班馬,分別係天行元朗、東方沙龍及愉園。而東方沙龍其中兩場主場賽事就移師到荃灣城門谷運動場,球隊總監梁守志就多次指編排有欠公平,令球隊在安排上有失預算。城門谷一直被指地方偏僻、交通不便及場地質素欠佳等。筆者昨日便專誠入場睇咗東方的首場賽事,個人就認為球場觀感不俗,而且睇波的角度亦比其他球場正!

之前有球迷就親身由大窩口港鐵站行去城門谷,我成世仔都未去過城門谷,原本諗住當行山咁都想效法下。但見到東方咁好服侍,最後都係選擇咗坐東方提供的免費接駁車。東方都算唔話得啦,分別係荃灣西及葵芳港鐵站安排咗旅遊巴,仲有十架咁多。結果我就同廿幾個球場阿叔坐同一架車上城門谷,車程途中更聽到佢地大談當年東方皇朝的威水史;由林尚義、譚拔士、希福特、李健和到譚兆偉等,如數家珍。我成日都話,即使在冰河時期仍然有呢班中堅份子撐起港甲,佢地對香港足球功不可沒呀。

1235128_10153212473475230_1774629817_n

今場波有成1154人入場,以新球場黎講算係咁啦。環境及睇波的角度都幾正,點解咁講?至少看台同球場既距離唔係好遠先啦,平時大埔、小西灣同青衣隔咗條跑道,真係要用望遠鏡睇波咁滯。仲有呀,城門谷最抵讚既就係兩邊升高o既看台設計,座位又有上蓋。入過旺角場都知啦,個上蓋唔防水咖嘛。唔知大家有無去過南區個主場香港仔運動場啦,幾枝鐵同電視直播升降台棟哂係度,點睇波呀大佬。城門谷唔止坐到5000 人, 大部分坐位既視野都唔太受阻。如果用座位黎計,城門谷仲好坐過旺角,至少鬆動啲呀。

Screen Shot 2013-09-02 at 8.41.33 PM

嗱,我就唔係住荃灣區。不過老老實實啦,依加上網咁方便,搵架車去目的地唔係咁難呀。巴膠可以係旺角道搭32號去到總站落,再行3分鐘度就到啦。雖然九巴網頁就顯示32號係假日班次成19至25分鐘一班,但已經好方便啦。如果唔鍾意等,咪係大窩口港鐵出囉。如果行十幾分鐘都話遠,咁香港得番旺角場同青衣運動場啱大家去睇波,當做下運動啦!你估屯門鄧肇堅個場唔隔涉?大埔咪又係要由太和行餐飽先到。去完一次之後,依我睇,其實係球迷未習慣去城門谷啫!

1185230_514933121927663_584558825_n

喂,講番場波先,東方貴為上屆乙組季軍,而且季前又打哂鑼咁,諗住超班咖嘛。不過就有啲啲失望啦。雖然憑住由南華加盟既伊達梅開二度,贏咗今季實力稍為褪色既屯門;但東方啲速率真係慢到得人驚,仲好似乙組啲衛生波咁。老將黃鎮宇就直頭跟唔到節奏,波都控到甩哂。東方今季仲簽咗基奧雲尼同比圖幾個巴西兵,但今場效果就一般啦。今季既屯門已經大不如前啦,東方都係險勝一球。「東方不敗」再唔係比賽節奏同組織上加把勁,無話南華同傑志啦,太陽飛馬都未必贏到呀!

不過話時話,我既兒時回憶姚學文都有上陣呀,雖然只係唔夠十分鐘,但都睇得出佢好博命。之前有報導話佢連消防員都唔做,全職踢番甲組,你都咪話唔熱血呀。你估話踢就踢咖,畢竟都成三十五歳啦,仲後生咩。係就係做開消防員打排球保持到體能,但始終英雄遲暮,同都係後備落場居多,但都為咗自己既夢想而放棄都叫高既薪同厚既職呀。學狂舞派話齋,你又為咗夢想可以去到幾盡先!

995986_411439805632498_1834327724_n

嗱,今次第一次同大家見面,醒個有趣既趣聞俾大家知下。太陽飛馬個左後衛鄧景煌原來改咗英文名呀,本來改個名就好小事,但今次就有啲唔同。鄧景煌係2006年由廣州嚟香港,加盟南華,數下數下都夠七年可以正式入籍。佢英文名由內地拼音改咗做英文拼音,唔知係咪因為本土派排蝗排得太厲害;所以就由 Deng Jinghuang 改咗做 Tang King Wong,做個正宗香港人,是否屬實就不得而知啦。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论