2013年10月12日星期六

香港獨立媒體: 梁振英令全國人丟臉

 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
梁振英令全國人丟臉
Oct 12th 2013, 05:13, by diony

今次,人質事件梁振無端端應承左人話唔追究 。

梁振英失禮港人又點止這一次。之前去美國,被人問Edward Snowden點處理,就不停講不就個別事件作評論(見上面超連結)。人質事件又係個別事件,佢又評論fuck。[哲學問題]世界上有咩事發生左唔係個別事件??除左物理現象同化學反應,仲有咩唔係個別事件。

以前,林瑞麟公公去台灣,已經被人話人肉錄音機。#good#al

香港傳媒大部份赤化,這些垃圾回應先無事,好心政府官員到外國時,唔該就唔好咁低能,失禮香港人。現在,要李克強出面,更令全國人丟臉。

在美國的訪問中(見上面超連結),仲要不停咁講左最少5次(我都唔撚想數:o) )不就個別事件作評論,真係唔知醜字點寫,訪問員有一刻都想笑,但禮貌上收返。長此下去,香港人仲有面在外國抬起頭做人!!!

佢完全唔做好準備。明知訪問員一定會問Edward Snowden件事,他可以答返入境條例,香港與美國有刑事司法互助協議及移交逃犯協議等。可以返講香港整個處理個程序出來,但係佢又要答個別事件不方便回應。

問香港美國合作關係,根本上,可以答好多經濟上的合作,及今次美國之行的目的。佢又要講不就個別事件作評論 。

原題為「梁生去一轉菲律賓,就可以令全國人丟臉,能力之高,有誰能及!!!」。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论