2013年11月15日星期五

香港獨立媒體: 港隊關鍵大戰 向全世界喊出香港的聲音!

 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
港隊關鍵大戰 向全世界喊出香港的聲音!
Nov 15th 2013, 15:19, by 吳卓恆

港隊作客阿聯酋的亞洲盃賽事將於香港時間十一點半開波,此場賽事對港隊出線形勢十分關鍵。教練金判坤早前指,小組暫時排第三的港隊需要在今晚及下星期二對烏茲別克賽事中,至少取得三分才有希望出線。

有香港球迷昨日專程乘搭途程達7614公里飛機前往杜拜,再轉2小時車,抵達比賽城市阿布達比,準備向全世界呼喊出香港人的聲音。在足總協助下,該位球迷已取得賽事門票,並與球迷組織香港力量保持通話。他形容現場十分大風、沙塵滾滾,氣溫開始下降。

香港力量已提供少量打氣物資及橫額,未能到現場的球迷可以通過以下網站收看直播,尋找這位第十二人的身影之餘,也要用念力為港隊打氣!

http://www.hahabar.com/20131114/v-haha_sport_1_name-684041-5284f89552454...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论