2014年3月11日星期二

香港獨立媒體: 續牌公聽會後記:要求收回亞視牌照

 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
續牌公聽會後記:要求收回亞視牌照
Mar 10th 2014, 18:50, by Jimmy Lam

無線亞視續牌公聽會,有好多人支持亞視無線,我唔係想話咩,不過呢班人,個個拎晒幾頁紙既電腦打出黎既講稿,講黎講去,就係話兩台以前幾好幾好,又話應該俾機會,最好笑係有人話如果唔俾亞視續牌應該會有一百萬人上街遊行......

先講亞視以前,曾經係好,我直頭認為,亞視響劇既制作,無論燈光,場景都做得比無線現有的劇都要高水準,但係睇以前有咩用??以前做幾好但 ATV 呢10年做咩黎,10年唔夠時間唔夠機會俾佢??又有員工話,佢地其實做左好多節目,非常有質素,話市民唔睇唔了解就話佢唔好云云.....

其實佢自己已經講左 main point,市民唔睇,好節目?咩叫好,你話好就好?你節目冇人睇,可以有幾好,係好既,口耳相傳,就會好多人睇,你唔見人地外地制作既,係好的話,絕對有人口耳相傳,總會有人發掘佢既好,你覺得自己既野好,係好正常,如果你做完自己都唔覺好,咁就死得 la,但你會唔會係閉門造車?你有諗過我地想睇咩嗎?

至於無線,佢地制作有幾認真,大家有眼睇,劇集中,燈光差,呢 d 唔係叫打燈,佢o個 d 叫照明,但造成呢個結果係因為要同時3機拍攝,所以唯有 d 燈光亂黎,錯晒,上一個 shot 同下一個 shot 可以完全唔同光都得,無氣氛,當然,可能你會覺得呢d係行內人先會睇,行外人唔會理,好,我唔講專業的事,講其他。

古裝劇時空穿越,不停出現現代野,劇情經常不理現實,不作資料搜集d專業智識錯晒,最誇張係場景,我見過一場戲,係個演員隻手挨落去個天牢既石牆,石牆係陷左入去......

好,唔講細節,我當全部觀眾都盲既,咁講創意?你 d 劇,由以前到而家,你夠膽講有新意?相信香港觀眾睇到都估到晒你d劇情...講綜藝節目,唔係冇睇過,不過真係吸引唔到我睇,而且仲要可以獎門人由我小學可以一直食到今時今日,真係.......

我認為唔關 TVB 前線員工事,因為呢班只工響過左 HKTV 後,所創作既劇集水準,係幾何級數上,最低限度視覺上,win 晒,所以,相信節目水準既高低,完全取決於所謂既高層既態度。

TVB 都有好既地方,例如 j2 台,因為佢買返黎既節目唔錯,算係有 taste 既。而新聞台,仲可以算係自主中立,算係咁。

我唔怕得罪人講,呢班支持者(假設冇收錢/非員工),一直仲活響過去既世界,完全睇唔到香港以外既高水準節目,唔通真係仲以為香港仲係當年亞洲華語電影一哥??點解年輕人唔睇電視,或者只係睇外地制作,因為我地係睇整個世界,我地知道天外有天,人外有人,所以我地理解現有既本地電視制作水準係處於什麼水準,香港,早已風光不再,否則點解 HKTV 當日不獲發牌,會有十二萬人上街遊行,因為呢班人睇到香港電視業既新希望,我地有睇到 HKTV 既制作,即使未到超水準級,但早已係高於現有電視台,呢個社會本來就係汰弱留強,ATV ,華麗地自我收工,總比最後被人收回牌照,應該來得更好。

至於無線,留下來也是好,因為,有競爭才有進步,只能希望,香港的娛樂影視事業能夠再次做出好成績,期望新電視台的出現。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论