2014年4月26日星期六

香港獨立媒體: 旺角場真細小小小

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
旺角場真細小小小
Apr 25th 2014, 18:30, by 足球說故事

一直覺得旺角大球場先係香港真正嘅主場。

雖然球場只能容納六千幾人,球場又細,設施、配套、外觀點都比唔上香港大球場,但對比香港大球場,旺角球場完全可以反映出香港獨有嘅本土特色,一個字:細!

香港地少人多,去親邊都迫親死,搭車迫餐死;食野迫餐死,行街迫餐死,連啲高樓大廈都迫迫夾夾,假期真係寧願躲係個間不足三百尺嘅屋企,都費事出街同人迫。急速發展同人口增長令香港嘅空間愈黎愈細,細到已經再容納唔到咁多人。但係喺呢個處處都講商機嘅大都市中,竟然都可以容納一個標準足球場,座落於九龍區嘅商業中心地帶不特止,仲要近到係正火車附近,方邊嘅話仲可以去隔離花墟買花送俾傾慕嘅偶像,一邊賣潮流服飾和食肆,一邊賣花,完全感受到香港地個種錯綜複雜嘅城市規劃。但正正呢樣嘅「錯」,反映出香港地真係細到仆街!

到達球場門口,你唔洗好似去外國球場咁要行勁入勁耐先到看台,係旺角場你入咗閘,離看台已經不遠。看台同球場嘅距離幾乎是零,球員幾乎可以同球迷有好親密接觸,球迷每分每秒的親切問候猶是清楚,加上地方細,人聲加埋一齊就更加應聲。唔同大球場,地方大但人少,啲聲唔夠集中,相反旺角場就做到呢樣野。最重要係,大家都坐得好埋,同個球場貼得好近,睇得好清楚。

係,香港大球場啲草呀,啲位呀,啲設備套配係比旺角場好,但係要山長水遠去到銅鑼灣,仲要行一段路先到,呢點已經輸左比座落於旺角火車站的旺角大球場。但係最重點都唔係呢樣,而係球場比球迷個種親切嘅感覺。

去親大球場,都幾乎係吉位仲多過人坐。除咗七人欖球賽或者其他大型歌舞表演或者啲外隊訪港外,都幾乎就唔會爆場。就算平日甲組決賽都好少人入去睇,入到場你會覺得自己係少數的一份子,望落去真係好核突。但旺角場唔同,即使只有千幾人入場,你都唔會覺得個球場有過份多嘅吉位。而去到球場個下,你唔會覺得自己係去左一個陌生地方,因為望出球場外面,望到嘅已經係個架平日返屋企擠餐死嘅列車;個條永遠都有好多車行嘅太子道;個條不時會經過嘅界限街,場波完左仲可以走去旺角/太子附近行下食下野,你會覺得自己仲係一個熟悉環境入面。唔同香港大球場,好似去左一個好遠好遠好遠嘅陌生地方,而去球場個條路你唔會識點行,就算行過好多次,對條路都仍然好陌生。去到大球場,你唔洗擔心自己無位坐,入面根本唔會有好多人坐係到,因為香港大球場實在離我們太遠了,也大得跟我們這種升斗市民格格不入。唯獨坐係位於旺角呢個細細嘅球場,才會感覺到自己跟香港仍然很貼近。

或者是旺角的緣故吧?但我想真正的原因是我們根本已習慣了生活在一個很狹小的空間裡,不知不覺地從厭惡中產生了一種特別的好感,既討厭,又歡喜。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论