2014年5月23日星期五

香港獨立媒體: 拒向佔中人士發「不反對通知書」 人權監察斥不當

 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
拒向佔中人士發「不反對通知書」 人權監察斥不當
May 23rd 2014, 04:20, by 香港人權監察

就特首「不 會發出『不反對通知書』言論」的 聲明

就特首聲稱不會 向表明要癱瘓中環的「和平佔中」人士,發出「不反對通知書」。香港人權監察發表聲明質疑特首的做法不當,予人以特首的地位干預香港警隊獨 立行事,無論有否令警隊受壓,已經損害了警隊的政治中立。

無論如何,如果 中港當局只想以政治權力和武力阻止香港市民落實普及平等選舉的基本人權,只會增加社會的衝突,損害香港的民主、法治、人權和進步,尤 其社會的長治久安。

2014年5月22日
香港人權監察

(圖為編輯所加)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论