2014年7月13日星期日

香港獨立媒體: 電視機面前的23種球迷

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
電視機面前的23種球迷
Jul 13th 2014, 08:02, by 足球說故事

世界盃全情投入,全家大細,男男女女都掛住睇波,唔係球迷都成為忽然球迷。日日係facebook俾人洗版,洗到就算唔睇都知發生咩事。當你以為足球上只有球隊之分,事實上亦都有球迷之分。無聊地於世界盃期間,憑個人觀察,得出23種唔同類型嘅球迷。就算你係邊隊波嘅球迷都好,都唔足以斷定你係一個咩類型既球迷。做球迷,都要有自己既特點,做一個點樣既球迷。

1) 資訊型球迷:
此類球迷猶如《寵物小精靈》的大木博士、《成語動畫廊》的熊貓博士,博學多才,對足球場上所有嘅事瞭如指掌,腦入面充滿大大小小足球資訊。你問佢咩叫越位,佢可以從n年前起源講起,講到你唔想再聽。佢唔怕你問,最怕你唔問。分分鐘講野仲多過旁述。

2) 歷史研究型球迷:
此類球迷精通歷史,除了能解答近代嘅「南北韓危機」,亦能跟你解說遠古時足球場上大大小小歷史鬥爭同轉變,點解皇馬會同巴塞咁大仇恨?點解「big4」會係「big4」?足以同你吹足90分鐘連加時。

3) 數據型球迷:
此類球迷精通術數,佢話題同分析都離不開數據。佢計數唔洗用計數機,因為所有數據已經set係個腦入面,隨時可以搬出黎。對佢黎講,數據就係真理。

4) 賭仔球迷:
此類球迷以賭為生。他未必喜歡睇波,但可以因為賭而喜歡上睇波球。佢未必會知咩叫打荷包、炒芥蘭、濕手巾等術語,亦唔會感興趣去知道,佢只想知今場係波係開大定開細、波膽係點,半場主勝定客勝定和之類.....

5) 狂熱型球迷:
此類球迷非常投入球賽,可以緊張到好似自己係球隊一份子;入球時可以興奮到嗌出聲;輸波個陣可以喊到豬頭咁,仲激動過踢緊個班,總之一睇波,就會全情投入,喜怒哀樂係九十分鐘裡無限兼任意轉變。

6) 菜鳥型球迷:
此類球迷為新手,學識睇波無耐,腦裡仍然有好多疑問。隨時一場波入面每一個攻勢都充滿住問題。「點解會吹嘅?」「唔係入咗咩?」「點解咁多人圍住球證?」「咩叫......」

7) 偽球迷:
又名忽然球迷。此類球迷其實不太常睇波,甚至係從未睇過波,但為咗追上潮流,都會睇一睇,甚至會講自己支持邊個邊個,但當你問深入小小佢嘅時候,佢就答唔出。

8) 跟風型球迷:
此類球迷有如偽球迷,但佢地係一名經常睇波嘅球迷,但並無固定立場,只會支持當下最勁的球隊。

9) 死忠型球迷:
此類球迷有如比干一樣咁忠誠。佢不會俾外界萬物所誘惑,只會一心一意追隨球隊,風光或是墮落都會繼續支持,至死不渝,直到永遠。

10) 悲觀型球迷:
此類球迷很悲觀。腦裡經常諗出現很壞的情況,又或者經常對球隊有負面想法。例如早早階段輸一球或者形勢差劣時候,就會講:算啦,今場輸緊。

11) 無耐性型球迷:
此類球迷最無耐性,尤其球隊輸波個陣。明明仲有時間追,但因為無耐性去慢慢做波而爽性關機上床訓覺,乜都唔理。

12) 井底型球迷:
此類球迷如同井底之蛙,留意到的很少,知道的很有限,因為他永遠只會追隨自己想看,或者只是愛隊的球賽,其他的與他無關,他並不想理。

13) 集郵型球迷:
此類球迷喜歡於世界盃期間集郵,只要係靚仔,就會記低,然後於網上抄牌。球賽勝負唔係好care,佢care在個鏡頭幾時可以zoom到埋靚仔到。此類型大多數為女球迷。

14) 一知半解型球迷:
此類球迷知識有限,佢腦海入面識嘅球員同球隊唔多,好多時都只能答一啲大路答案。所以當你問佢點解支持阿根廷,佢多數會答你因為有美斯,或者美斯好勁。情況亦常見於巴西及葡萄牙。

15) 志在參與型球迷:
此類球迷不狂熱,有時間就爬起身睇,錯過了都無所謂。贏輸都無所謂,志在參與。

16) 串咀型球迷:
此類球迷得把口,輸得贏要,永遠睇唔起自己唔鐘意嘅球隊,亦唔會因賞喜歡球隊以外的人和事,眼中完全無尊重兩隻字。表表者荷蘭叻。

17) 教練型球迷:
此類球迷相信自己才是球隊的教練。經常批評或質疑原教練的戰術運用或換人,認為自己嘅所有決定係正確,甚至比原教練好。

18) 身經百戰型球迷:
此類球迷身經百戰,經常憑住自己係沙場上征戰多年嘅經驗分析球賽或者球證嘅決定。

19) 務實型球迷:
此類球迷可算係最理智,好了解球隊的强項弱點,公正客觀,贏就贏,該輸就輸,唔會下下幫住愛隊。

20) 一人球隊型球迷:
此類球迷無咩立場,單純因為一個喜愛的球員而喜歡球隊。

21) 搏屌型球迷:
此類球迷喜歡撩事鬥非,挑起戰爭,引造話題,引起罵戰,擺明居馬挑機,明乎其實「搏屌」。

22) 屌霸型球迷:
此類球迷無野叻,最叻屌。一字記之曰:「屌!」好波又屌,唔好波又屌;贏波屌,輸波又屌;入波屌,唔入波都屌,總之乜都屌一餐,原因不明,為屌而屌;

23) 非球迷:
此類人係足球冷感,就算耳邊傳來咁多有關世界盃嘅消息,仍然無動於衷,不聞不問,處之泰然,不當一回事,無興趣知,亦無興趣理。

世界盃快將完結,到時可能有好多球迷又會變番正常,不再是球迷,咁唯有趁仲係世界盃期間,盡快了解下自己究竟係邊種球迷喇!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论