2013年10月1日星期二

香港獨立媒體: 蓮麻坑路對岸之羅芳

 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
蓮麻坑路對岸之羅芳
Sep 30th 2013, 17:34, by Momay

474197556_o

今個星期日,我選擇咗去大陸深圳行吓,深圳有乜好行?我只係揀咗『羅芳』呢個地方,因為我喺香港住嘅地方對面就係深圳羅芳,只不過一網之隔,雖然我對住羅芳有成20幾年,睇住對面啲樓係咁起,睇住對面係咁炸山,但從來未試過過去睇吓咩環境,所以今次真係大鄉里出城喇。

首先講吓羅芳歷史,香港未俾英國管治時,羅芳村嘅地域範圍包括依家嘅深圳羅芳村及依家嘅香港絞寮村,英國管治後羅芳村一分為二,去到上世紀80年代,深圳羅芳村發展,同對面嘅絞寮村剛好相反,一邊處處高樓,商機無限,一邊雜草叢生。雖然羅芳村係深圳第一個萬元村,但係之後邊境政策失去優勢,羅芳村發展緩慢,俾隔離嘅黃貝嶺爬咗頭。

要去呢個地方,以前俾2-3蚊搭巴士就到,依家搭深圳地鐵去新秀站落車就搞掂,都係3蚊而且更快。我呢啲邊境居民返大陸嘅好處就係唔洗搭火車,搭10分鐘小巴去沙嶺在行去火車站在用通行證就得,不過有個方法其實可以更快返到大陸,香港呢面嘅蓮麻坑道有條橋叫『國際橋』,一行過去就可以通去深圳羅芳村,不過只有少數人合資格可以申請許可證。

講返羅芳村,其實只不過係普通小區,因為唔係重點商業區所以冇咁嘈,我黎到其實就係想企喺到睇返一網之隔嘅香港,睇吓個感覺係點,不過我發覺你想行埋去邊境前端係好困難嘅事,因為多數喺邊境前端嘅2-300米範圍內已經冇路可走前,喺香港我會揾地方突入,但大陸我真係淆底,所以只好離遠睇,雖然對面香港乜都冇亂草就一堆,但係始終覺得對面都係好啲,深圳點發展點有錢都好啦,都係有好多嘢唔夠香港好。

由新秀站唔記得乜出口一出,經羅芳路一直走去到水庫東路,在向植物園方向去,經過聚寶路,蓮塘,都係望咗一陣,冇咩好停留,於是乎搭3蚊巴士去沙頭角,去到只為企喺海景棧道望住對面嘅香港沙頭角亞公咀之景,走之前揾嘢食,發覺好多餐廳招工冇人做,呢個時候大陸同香港一樣飲食業請人難。最後是旦揾咗間肯德基食咗過貴過香港嘅咖哩豬扒飯,總知去對面民工飯堂食兩菜飯盒好過,之後就返香港繼續仆街生活。

羅芳、蓮塘一帶相信住係幾舒服嘅,不過望見對面嘅香港蓮麻坑,雖然乜都冇,但係生態價值好高,因為屬於禁區,所以呢度變咗動物樂土,但係遲早有一日,呢度會變成同羅芳、蓮塘一樣。

474207780_o

呢條蓮麻坑路我行咗20幾年,一網之隔就係另一角度,但係我從來未試過喺對面望返去香港蓮麻坑路,今次趁仲有50蚊人仔未用好好實現呢次旅程,坐深圳地鐵去新秀站落車,即刻發現乃嘢,Google地圖錯誤百出,地圖顯示新秀站出口就喺蓮麻坑路對面,但事實上新秀站位置喺羅芳山前,一山之隔先係蓮麻坑路,所以話,網上嘅資料有時係可以方便到好多人,但唔係萬能,有時信自己更好!

474214436_o

羅芳山有好多山墳,不過問過人冇山路過到去山後,要繞路過,繞咪繞囉,首先喺新秀站出發,沿羅芳路走,一路都係賣海鮮,原來我懷疑咗20幾年對面就係海鮮街黎嘅,過咗海鮮街沿路繼續行,見到對面香港綠色小巴飛車,呢面就深圳大巴同改裝單車鬥搶路仲要改裝單車搶贏,感覺確係奇妙。終於行到去鐵絲網前,好多告示牌寫住『打击偷渡,举报有奖』,偷渡?今時今日不知幾多香港人想鳩衝返大陸揾人仔,而且大陸人落黎鬼咁易,邊到仲有人偷渡,得罪共產黨都唔會偷渡香港避難啦,打擊走私就差唔多!

474218280_o

雖然有鐵絲網圍住,不過鐵絲網係有門而且打開嘅,咁又點打開咗都冇人會敢行埋去,分分鐘半隻腳差入去已經俾火箭炮射到啲手腳飛咗去對面香港。沿路繼續行,去到羅芳村大門,呢度冇記錯就係前中國國腳陳永強俾人斬嘅地方,其實都係普通小區,四圍都有避孕套販賣機,雖然話因為一孩政策先有咁多避孕套販賣機出現,不過羅芳村就係出名多平雞叫,所以咁多避孕套販賣機唔係冇道理,我呢啲正經柒頭皮梗係冇在深研呢個問題啦,行返出去門口影幾張相就算,但係近幾年羅芳村起咗兩棟10幾20層高嘅私樓,真係九唔搭八,喺我屋企個到望過去簡直係大殺風景。最後在沿鐵絲網行去羅沙公路方向,行到一半終於見到屋企,即刻隔住條河同鐵絲網大嗌媽咪!媽咪!一陣間我返黎要食炒飯!勁呀,連長途電話費都慳返!

呢啲鐵絲網喺上世紀起咗好大作用,但係相信終有一天作用不在,唔知幾時喇。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论