2013年10月1日星期二

香港獨立媒體: 國慶示威後記

 
Photoshop - Beauty Retouching

Learn how to improve your photoshop retouching skill and knowledge in 21 easy techniques! Take this course for just $25.
From our sponsors
國慶示威後記
Oct 1st 2013, 03:45, by 黃之鋒

1276152_644761528889590_1857587843_o

本以為入到升旗公眾觀禮區,學民思潮承諾唔會嗌口號,更無帶示威標語進場,只會以無聲抗議既方式,o係升旗既時候高舉全民提名既手勢,估計警察叔叔同保安極其量只會重重包圍住我。

誰不知民政署既保安(定城管?)就o係未交代我同黎汶洛違反咩法例同《觀禮守則》既情況下,強行用武力將我地抬離現場,對我地拳打腳踢,在場既灣仔區總督察就當無事發生,無動於衷只係冷眼旁觀。

香港一向係講理性既地方,警方同民政署如果覺得我地做既野唔恰當,甚至擾亂場內秩序,大可以根據法例請我地離場,我地都唔會刻意為難,願意同執法者盡量配合,但o係末交代既情況下,就突然抬離觀禮區,只係破壞警民之間既互信,我只會問到底香港係一個法治社會,定係人治社會?

548456_642081135824823_788810281_n
攝:Nathan Tsui@USP

學民思潮只係希望透過國慶既示威行動,證明我地對「全民提名 全民普選」既堅持,即使我地無政治學者教授既知識,但對於「政改運動」絕對唔係得個講字。

特首返屋企睇新聞既時候,我真係希望佢 — 梁振英 — 反思一下,點解學民思潮幾十個學生,難得有日假期休息,都要晨咁早五點幾起身,住元朗屯門既甚至四點幾起身,自已夾錢零晨坐的士去灣仔示威?

只係因為我地唔願再做「二等公民」,深信每個香港人都值得擁有提名同投票選特首既權利,學生唔應該只係關注教育政策,關注國民教育……香港社會,以致香港既末來,我地學生都一樣有份參與其中。

Hardsell 都要講句,期望大家支持學民思潮既政改方案,方案包含既唔單止係政治制度既細節,更包含著學生運動鍥而不捨,無謂無懼既精神:

全民提名(全民組成提委會)
全民普選(一人一票選特首)
只因 — 相信平等

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论