2013年11月9日星期六

香港獨立媒體: 電視風雲之童話故事

 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
thumbnail 電視風雲之童話故事
Nov 9th 2013, 05:46, by 宗道

電視風雲之童話故事

前經濟發展局局長劉吳惠蘭覺得王維基好叻仔,有心招其為女婿,劉吳惠蘭問王維基有冇興趣媾佢個女,王維基話試吥都無妨。

劉吳惠蘭話想媾佢個女就要以行動展示誠意,王維基心領神會,問佢:「咁應該點做呀?」劉吳惠蘭話:「嗱,你用九百九拾九萬買一幢有花園嘅村屋,裝修得靚靚地,喺花園種九百九拾九朵玫瑰,花開之時,我個女就心動受媾架喇。」

王維基二話不說疾速行動,仲親手種埋九百九拾九朵玫瑰,然後日日喺天棚晒太陽睇童話故事等玫瑰花開。點知黑夜又白晝春去春來花謝花再開已經三年零八個月,劉吳惠蘭個女仲係睬佢都傻。王維基極度不耐煩質問劉吳惠蘭:「妳老點,妳真係唔好激嬲我囉!」

劉吳惠蘭只能盡人事,對佢個女話:「阿女,王維基一早做好晒結婚準備,真係好有誠意架。」佢個女反駁:「好多人都對我有誠意,有誠意就要應承佢,咁我咪好唔得閒?」劉吳惠蘭話:「王維基好叻仔,將來有機會做特首架,況且幾年前我已承諾將妳嫁俾佢。」佢個女大怒:「佢將來做皇帝關我叉事呀,我咿家冇興趣做村姑,妳冇權代我決定老公,妳應承咗妳就自己去嫁佢。」劉吳惠蘭從此潛水與王維基斷絕來往。

*本故事純屬虛構,如有雷同實屬巧合。*

YouTube──王維基的童話故事:
http://www.youtube.com/watch?v=ABenWi0DlIU

影像串流: 

Media files:
ABenWi0DlIU (application/x-shockwave-flash, 0 MB)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论