2013年12月4日星期三

香港獨立媒體: 公屋扣分制 唔制?

 
公屋扣分制 唔制?
Dec 3rd 2013, 16:03, by 王棘蘭

公屋扣分制 唔制?

點解政府機構經常都會提出一些明知會被人鬧的議案出來?其實係唔係一種計謀,讓市民製造聲音反對,令大家更關注社會問題?最近,房署就提出研究向擁有大專或以上學歷的公屋申請人士實施扣分制。聲音,當然是恥笑式的一面倒。

劈頭的論點就是:「高學歷不等於高收入」,這個論點咁Obvious,不需多提。但我還想指出,其實「大專也不等於高學歷」。由董建華開始,政府推廣副學士等專上教育,理論上就是提高社會的教育水平。但事實只是造就大量有錢就可以讀的專上課程。漸漸,出現「學歷通脹」的情況。學歷已經不能代表甚麼,早前甚至有報導指副學士就業比初中生還差,職場上已被扣分,申請公屋都要扣分?

如果真係要扣分,那應該以程度來扣,例如副學位扣一分,學位扣兩分,碩士扣三分。那還要按學科扣分,法律、MBA、醫科呢啲搵錢科目就扣多啲。而耶魯大學有研究指樣貌標緻的人有較多薪酬,咁不如按埋樣貌扣分。仲有高度、IQ、體重、性格等。

如果要實施扣分制,就一定要公平衝量每個人對公屋的需求。之但係諗諗下,呢個社會本來就係唔公平㗎啦。而我哋唔係需要「公平」,只係需要「樓平」咋。

轉載自新報

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论