2014年4月5日星期六

香港獨立媒體: 幻想之作!足球版《女朋友帶你返屋企食飯》

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
幻想之作!足球版《女朋友帶你返屋企食飯》
Apr 5th 2014, 02:41, by 足球群英傳

筆者近期在網上看到一條由甘草演員盧宛茵主演的短片,叫做《[公屋潮文] 公屋●居屋●私樓》,是改篇自著名高登潮文《女朋友帶你返屋企食飯》。看了這條短片,尤其筆者認識片中某位角色,突然有個念頭,不如我來個N次創作,寫個足球版本。


盧宛茵版的短片

香港雖然是足球沙漠,但仍有很多人從事跟足球相關事業的工作,如果這些朋友去見家長,伯母又會有咩反應呢?筆者其實唔太清楚以下幾份工作背後會唔會好筍,都係靠印象寫,如果有錯,歡迎大家提點,或者睇完就算都冇所謂,因為筆者都係無無聊聊咁吹出黎。

我係球員:「女朋友今晚帶我返屋企食飯,伯母問我做咩,我話做球員,踢緊南華,未來想步陳七後塵,返大陸搵食,賺人仔。雖然大陸多黑哨,可能又要踢假波,但冇辦法啦,我都想快啲搵夠錢結婚,宜家咪辛苦啲。此時,伯母話有啲唔舒服,要入房先,你自便啦。我就同女朋友大家眼望望,最終不歡而散。」

我係記者:「女朋友今晚帶我返屋企食飯,伯母問我做咩,我話做記者,專門採訪足球新聞,喺報紙度做,喺東方呀,不過人工就少啲,好後悔之前冇轉行做財經。呢餐飯,我有飯食,都叫做又有肉食吓,但成餐飯伯母都冇再問我,話之我浸大定中大新聞系畢業,食完飯,伯母會大聲叫:『女,送客!』」

我係講波佬:「女朋友今晚帶我返屋企食飯,伯母問我做咩,我話做講波佬,喺電視台,有線呀。不過就冇英超、西甲、世界盃講,但都叫做有得出吓鏡,算係咁啦。呢餐飯,我都好開心,有飯食之餘,又有雞胸食,伯母好欣賞我講德甲同日職,而且話題非常之廣,有講有笑。有得出鏡有得威,話之你咩大學畢業。伯母仲問我返工會唔會見到陳豪、馬國明……走時仲會點點頭。」

我係波衫店老闆:「女朋友今晚帶我返屋企食飯,伯母問我做咩,我話開舖賣波衫,間舖都有幾百呎咁大,早年老豆老母做落盤生意,我又鍾意足球,咪接手囉,算係咁,自己生意,好過打份工、幫人哋賺錢。遲啲間舖賺到錢,一定唔再租,買間舖黎做,伯母話我有志氣,又叻仔,因為我有盤生意。呢餐飯,我好開心,有飯食之餘又有魚食,有講有笑,走時伯母問下次去我舖頭買衫有冇折……」

我係馬會操盤手:「女朋友今晚帶我返屋企食飯,伯母問我做咩,我話喺馬會做操盤手,負責睇住啲傻仔明知我哋做莊賺梗都送錢俾我使,雖然有時返夜晚,但都叫一份專業,好難入行,年年有人工加。成餐飯,好開心,好溫馨,你會好似多左個老母咁,伯母又會好欣賞我當年讀數學同電腦嘅決定。呢餐飯,有飯食之餘,又有雞脾食。走時伯母會問我今晚場歐聯有冇內幕貼士……」

我係足總高層:「女朋友今晚帶我返屋企食飯,伯母問我做咩,我話喺足總做高層,雖然係高層,但唔係好忙,得閒都係開吓會。我老豆見我鍾意足球,前幾年就同個世叔伯講聲,我就入咗足總度做,平時同主席、董事講吓波,傾吓馬。呢餐飯,有飯食之餘又有雞脾食,伯母笑容由心裡笑出黎,因為個女可以搵到個有錢之餘屋企又有權有勢嘅男朋友。話之你有乜學位有乜沙紙,有個有錢老豆最緊要,走時伯母會問你點解唔坐多陣、同女入房睇埋場歐聯先走。」

參考資料:女朋友帶你返屋企食飯

原文刊於此

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论