2013年9月17日星期二

香港獨立媒體: 強勁包裝的飛馬 真正的幫港出聲

 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
強勁包裝的飛馬 真正的幫港出聲
Sep 16th 2013, 17:20, by 作客足球

1075866_10153266960585230_1987464593_n

按:作客足球帶大家出入香港各個球場,包括甲乙丙丁組賽事,報導場內外有趣同無聊的消息。作客足球,絕不抄襲,絕對原創。

餓咗個幾禮拜波,港甲終於番黎!雖然香港隊係禮拜二贏咗新加坡,叫做為黎緊既亞洲杯外圍賽既大戰打咗枝強心針;但老老實實啦,場波好悶而且好似催眠咁,畢竟港隊真係鋒力疲弱。講返今周啲波先,我就入咗旺角場睇太陽飛馬對南華。場波精彩又半場已經開大之餘,仲見識到飛馬搞 Marketing 既威力!不過,話時話今日好似就係傑志主場打亞協杯八強首回合,但點解好似乜嘢宣傳都無既?學星爺話齋,marketing 既嘢,你識條春咩!

946378_10153266959620230_336438276_n

記得幾年前我都有入旺角場睇飛馬,不過就係當年空降甲組既天水圍飛馬。個陣旺角場都未重建,記得球迷既打氣聲此起彼落:「天水圍〜飛馬」!仲有兩個日本外援中村佑人同岡野雅行添呀,不過都唔洗十年,人事都已經幾番新啦。天水圍飛馬上年開始已經變成太陽飛馬,而且由搞開娛樂事業既黃柏高參與管理添呀,亦都果然有煥然一新既感覺!到底係我大驚小怪,定係香港球迷太可憐?太陽飛馬係旺角場既佈置一啲都唔馬虎,你話抄外國又好咩都好啦,但觀感真係唔差。

1187105_714598045222988_1843821904_n

球員通道、更衣室、後備席同場內橫額等都用哂飛馬的會徽同黃色,嘩,大佬,呢啲嘢係花巧呀,但球員踢都踢得投入啲啦!主場氣勢,有!球迷歸屬感,有!唔止呀,球員出場名單仲有短片介紹,呢啲嘢係外國其實真係普通到不得之了。我上個月先番完強國睇廣州恆大,一樣有。香港人唔係好有商業頭腦咖咩?呢啲就係機遇做包裝同宣傳啦。足球真係仲係廿幾條友追住個波咩你估!飛馬仲將買咗季票既球迷劃咗係一個區,真係值得一讚!

1279034_724679697548156_1864877323_o

唔好再同我講咩踢得好就吸引到球迷入場,無睇開香港波既咪繼續唔睇去睇英超西甲囉,所以香港足球咪每況愈下囉。飛馬仲安排咗即場買波衫同印字俾球迷,以一百大元加入球迷會更有月餅、足球雜誌同小食等等...。唉,再講就以為我收咗飛馬錢宣傳啦。講番場波先,唔知係咪因為飛馬主場既威力,成場波都發揮得唔錯。雖然門將史高域有蝦碌情況出現,但最後都憑住另外兩名東歐兵拉斯錫同摩域治各自梅開二度,以5:3贏咗去屆聯賽冠軍南華。

1234937_10153266960250230_816379726_n

嗱,今日就又有場亞協八強,不過就真係無人知囉。傑志總領隊伍健唔知預計有幾多人入場呢?我就淨係知道聽日 GTA VI 就聽日發售啦,應該都有唔少球迷狗衝去買碟打機啦!我聽日就無時間入場啦,不過我就聽到有朋友唔滿意場波要收成百二蚊囉!「點解要俾錢足總搞亞少杯?佢地啲錢就用哂去裝修!」上次就同大家分享咗個趣聞,今次醒多個俾你地啦!星期六睇波個陣見到個疑似數據分析員,佢詳細紀錄咗主客球員既各項數據,唔知佢係唔係足總經理人遊戲定係其他個球隊既球探啦!

1175228_517417268347384_2059203491_n

喂,仲有呀!嚟緊十月同十一月就到咗香港隊衝唔衝到入2015亞洲杯決賽週既關鍵時刻,有兩場主場賽事迎戰西亞勁旅阿聯猶同烏兹別克,係撐香港既就入場支持同打氣。我聽到早前有一班人叫咩「幫港出聲」,又周融又鄭赤琰,既然咁鍾意代表沉默一族,一於入大球場真正「幫港出聲」啦!球場好多球迷都好沉默,好需要你地去「幫港出聲」!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论