2013年10月11日星期五

香港獨立媒體: 活在平行時空的中大左膠

 
Photoshop - Beauty Retouching

Learn how to improve your photoshop retouching skill and knowledge in 21 easy techniques! Take this course for just $25.
From our sponsors
活在平行時空的中大左膠
Oct 11th 2013, 14:45, by 林忌

中大左膠活在平行時空,都仲話係「大學雞」;咁多民主派年輕一代去 share 果篇膠文,一係就連內容都冇睇,一係就無恥無極限了

1. 床位?原來佢地話無可救藥的香港低出生率,雙非佔本港出生率的幾近一半,政府都應該補貼比香港出生率多一倍的醫院床位畀大陸孕婦;冇準備就係政府的錯

2. 水貨?明明就係佢地自己中國的走私犯法,政府如何在「一國兩制」的情況下配合大陸的走私犯法,在關口設立走私點乎?

3. 奶粉最離譜,左膠係唔係連國際新聞都冇睇?搵幾篇奶粉商、藥房造馬的文章,就話香港供應量夠?經香港運入大陸的奶粉量,係香港本身消費量的 28 倍呀!國際城市就一定有奶粉?連原產地英國、德國、荷蘭都限奶,你班中大左膠產乳呀笨?

中大左膠的平行時空:「諸多被他們借題發揮的議題,其實有相當多的討論空間。比如說,床位不夠,怎麼可能只談內地孕婦,而不說明政府減省公共(醫療)開支,削減床位的問題?例如說水貨客,如果政府一早做好疏導管理,比如說擴大閘口,甚或在火車站開闢一些專有區域,我們和水貨容還會有這麼多衝突?奶粉的問題就更離譜,稍為去想像一下,就應該知道香港這麼一個國際城市,怎麼可能沒辦法輸入足夠的奶粉?傳媒後來也揭發了奶粉短缺的問題,是與生產/銷售商的經營手法有關。硬將問題約化,然後將責任扔於最顯眼,最容易受落的新移民、國內人上,政治上自是方便之極,但實則讓市民無從認清問題的根本。 」

這班人為何會活在平空時空?簡單來說,就是為了擁抱他們的「大中國思想」,而不斷為大陸人開脫,所有中國政府的錯,大陸人的錯,他們都避重就輕,當事實與想像不乎的時候,就索性用假資料,假新聞來講--奶粉只係經銷商同生產手法有關?連特區政府都唔敢咁樣講呀!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论