2014年3月1日星期六

香港獨立媒體: MK仔,其實都幾過癮

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
MK仔,其實都幾過癮
Feb 28th 2014, 17:33, by 張飛人

MK仔呢個名詞其實好廣泛,金毛飛仔打扮可以叫MK仔,古惑仔又可以叫Mk 仔,著衫潮啲又可以叫Mk 仔,總之你睇佢唔順眼都可以叫人mk 仔。

我幾十歲人,遇見嘅mk 仔都唔少次,當中有令我鄙視,有令我恥笑,有令我覺得佢地可憐,更有令我落荒而逃保平安……

今日就開始講下我幾次面對mk 仔嘅經歷先。第一單就當然俾我扮下威先啦。

話說有日我放工,經過急症室門口,見到兩個應該唔夠20歲嘅排骨金毛紋身mk 仔正在離開醫院。其中一個臉部豬頭咁樣,身上都唔少傷,另一個人除咗塊臉有少少損傷之外,就無乜點受傷。

少傷嗰個就扶住嚴重啲嗰果一拐一拐咁樣離開。大家迎面行過,我就望住阿豬頭欣賞呢件人間藝術品,少傷嗰件mk 見到我望到實,就大聲喝我:

「喂,你望乜撚嘢呀?」

嘩,醫院范圍內你都咁惡?我心諗你兩件死mk 瘦骨如柴,岩岩俾人打完都仲咁惡,醫院范圍內我真係驚你屎忽有牙咩?正正當時我仲係一個黐線佬,所以就同佢地玩玩。

「哥仔你又唔駛咁惡嘅,我身為一個醫護人員,見你地受咗傷,望多眼都唔為過啫。」

「咁你望撚夠就好走啦。」

「就係未夠呢,我睇你個fd 都幾傷吓喎,岩岩俾仇家伏呀?」我一路講一路行埋去,仲伸隻手去摸下重傷啲嗰個頭。

「屌你老母咪撚摸啦,關你撚事咩。」

「你我都有父母,何需屌老母呢。點呀,頭先例牌又係同醫生講話自己跌親啦,點呀,有無照下個頭有無受震蕩呀?」我仍然望住佢個豬頭。

「少少傷,洗撚照咩,走開啦你。」

「咁又唔係呀,呢啲嘢好多時都唔係即刻發出黎架,雖然你哋應該唔會有工傷,但照下照該會好啲喎。我睇完就自然會走開架喇,黎黎黎!俾哥哥睇下有無毀到容,哎喲!死囉,你額頭傷到咁,點解唔叫醫生幫你聯下針呀。」

「屌你老母行撚開啦,信唔信我打你丫拿。」

「後生仔你咪衝動啦,呢度醫院,而家收工時間,好多人經過架,你打我,實俾人拉架,制唔過。」

「屌你老母你係唔係黐線架。」

「黐得過你兩個,無啦啦同人打交,俾人打到豬頭咁樣仲要黎排隊,我睇電影唔係話社團有黑市醫生架咩?」

「你都戇鳩嘅,邊個話我哋俾人打呀?十幾人打兩個我地都頂得住啦。」

「你岩,十幾人打你兩個,你都仲只係小小傷,但你兄弟就豬頭咁嘅樣喎,你功夫咁了得,剩係用黎自保呀?」

「關你撚事咩,死撚開啦仆街。」

「我實死開,不過下次見到人就唔好咁惡鬧人啤乜撚野喇,隨時會俾人執多劑架。」

「屌你老母你係唔係玩野呀?」

「唉,下次再俾人打就唔好黎公立醫院喇,好多差佬架,等陣講錯野俾人拉就唔好啦。你咁惡,我都係走喇,睇你地受咗傷都好難坐巴士架喇。黎,黎,黎,我俾舊水過你哋坐的士返屋企啦。」

本以為mk 仔會屌鳩我當佢地乞兒,點知佢又真係伸手出嚟接張一佰蚊,仲同我講句多謝添。

其實呢個mk 仔本質都唔是好壞啫,只不過耳儒目染下俾身邊嘅人教壞咗啫,只要佢肯離開班壞人,改過自身都應該唔難嘅。

見佢態度突然變好咗,我臨走前忍唔住講:

劈友打交受傷嘅係你,得益嘅就係班所謂嘅大佬,你傷咗又無人理,連一舊水都要,唉……我年終都見唔少古惑仔劈友劈到斷手斷腳,跟大佬,有乜謂呢?唉…

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论