2013年8月18日星期日

香港獨立媒體: 誰理會中年失業教師……

 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
誰理會中年失業教師……
Aug 18th 2013, 15:15, by 逸仙

某協會:閣下去年只是反映意見,既不是訴求,而且沒有要求回應及關注
我:OK!那我談現在……
某協會:一、我們是從事探討大政策工作;二、我們不明白閣下的具體訴求
我:那說簡單點,我們須要幫忙或支援
某協會:我們一直没有支援機制……
我:那可否反映他日設立支援機制
某協會:所以我們一直從事探討大政策工作
我:但我們此刻可須要支援,你們知否外面情況?
某協會:我們知道,因為數字是我們提供給政府
我:那你們會怎樣做?而且你們好像只關注某一階層的人士
某協會:因為他們主動聯絡我們,而且不要只看我們新聞稿之表面文字
我:那我可現在要求關注
某協會:所以我們一直從事探討大政策工作;像06年,做了……;08年,做了……,不過是你們没有看《教X報》而已
我:那我該怎麼辦?
某協會:繼續支持本會之工作

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论