2014年1月12日星期日

香港獨立媒體: 場波精彩到哥哥仔都訓埋喺到 - 瑞聯 vs 東昇

 
Photoshop - Beauty Retouching

Learn how to improve your photoshop retouching skill and knowledge in 21 easy techniques! Take this course for just $25.
From our sponsors
場波精彩到哥哥仔都訓埋喺到 - 瑞聯 vs 東昇
Jan 12th 2014, 14:42, by Momay

今日本土足球聯賽有成19場比賽任君選擇,想睇有質素保障嘅?比60蚊揀高級銀牌囉。想平平地一日,又唔介意水平,揀足總盃初賽、揀丙組聯賽、揀丁組聯賽又得啫,睇埋早場?揀埋青年聯賽囉笨柒。我呢啲笨柒就選擇咗沙田上演嘅丁組雙料尾場,洪興 vs 東昇。呀唔撚係,係瑞聯 vs 東昇。

東昇暫列丁組第4,上場喺青衣東北以6比0大勝丁組第3嘅離島,陣中球員普遍年青,部分有甲組經驗,有踢過飛馬、愉園嘅陳啟康,2005亞洲足協少年(13歲以下)足球錦標賽香港少年代表隊職員/教練陳建華,上季效力橫濱FC香港嘅關華恩,上季效力大埔嘅范家朗,前東方球員甄梓勤等,實力上絕對係丁組前列。

瑞聯暫列丁組包尾,上場喺青衣東北以0比6不敵龍門,至今全敗,陣中球員大多名不經傳,如勞啟昌、關啟聰、許振耀等,實力上絕對係丁組最弱,呢場波,末打已預測實力懸殊,不過,馬爾代夫都可以打和南韓,有咩撚嘢係冇可能?

未到運動場前,當然要去對面禾輋邨街市揾啲嘢食,人唔食嘢唔撚可以架嘛,你咁辛苦返工為乜?其中一個原因,就係為咗食(吊住自己條命),辛苦搵嚟志在食。我選擇咗喺禾輋街市用18蚊買一盒雙拼燒味飯,在去士多買多兩罐啤酒,加埋唔撚洗30蚊,找咗嘅錢仲可以買多罐大啤酒,喺呢個乜柒都貴嘅年代,30蚊唔撚洗就有盒雙拼燒味飯,又有碗例湯,加多兩罐冰凍啤酒,好唔好食已經唔係一個重點,好食定唔好食,俾得呢個價錢你都冇嘢好講啦,仲想點呀?

去到運動場啱啱開波,一路食一路睇一路聽收音機,真係成個旺角場阿伯咁款。呢個沙田運動場出命係地爛,幾年前福建仲喺乙組,我走去沙田睇葵青對福建,簡直嚇撚死我,以為去咗時租停車場,簡直係地獄主場,地獄到可能冇人踢得掂,個場冇草咁滯,所以今日已經算好,今日起碼有啲草,雖然一大力少少已經沙塵滾滾,不過係咁架啦,場地問題,就算甲組都唔多人理啦,何況下面個啲,三個英文字啦,W F C。

講返場波,兩隊實力有啲差距,瑞聯以守為主,希望輸少擋贏,不過守到6分鐘就頂唔順,東昇一個二傳輕易破門領先1球。12分鐘,東昇球員策劃攻勢,喺中圈大腳斬向右路,點知16號球員櫻木花道式搶籃板嚴重手球,黃牌。然後,都係東昇攻勢,小組撞牆橫傳掃射、邊線傳中衝頂、遠射、半單刀,東昇做齊晒,只不過,一係射唔入,一係比瑞聯球員瓦解,半場瑞聯 0-1 東昇。

東昇射門次數已經有20幾次,瑞聯0次,呢半場瑞聯只輸1球已經要謝天地,瑞聯只靠反擊,前鋒有少少速度,除咗速度,其他嘢真係唔多見有,每次一拎到個波就衝呀,之後?斷咗囉,不過唔可以怪瑞聯,因質素所限,呢個可能係佢地唯一可以利用嘅方法。

下半場13分鐘,東昇掟界外球入禁區,瑞聯守門員打手鎚打中鬼打唔中個波,東昇球員面對空門輕易篤入,東昇贏到2粒,去到20分鐘,瑞聯球員體能下降得好快,因此防線嚴重崩潰,導致26、31、33分鐘,8分鐘內連失3球,東昇贏到5粒。39分鐘,東昇守門員終於喺下半場第一次掂波,43分鐘黎多個單刀,最後東昇贏6個埋單,瑞聯全場0射門。

巧合地,上星期東昇大勝離島6-0,瑞聯 0-6不敵龍門,今日東昇又贏瑞聯6比0,真係巧合地啊。

我睇波,一向以「角度形式」分類黎睇,港甲,用港甲角度去睇,印尼超,用印尼超角度去睇,港乙,用港乙角度去睇,丙丁組,用丙丁組角度去睇,因為,水準、節奏、風格不一。丙丁組角度之下去睇呢場比賽,算係精彩,節奏唔慢,有精彩小組配合、有流暢之撞牆,有精彩撲救,有精彩笠射,有精彩之搶籃板,正呀屌你!你睇吓圖中個位哥仔就知場波幾精彩啦,精彩到訓埋喺到。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论