2014年2月12日星期三

香港獨立媒體: 《十萬個為什麼 之 霍震霆有咩做?》

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
《十萬個為什麼 之 霍震霆有咩做?》
Feb 12th 2014, 11:20, by 姐死姐還在

《十萬個為什麼 之 霍震霆有咩做?》

索契冬奧代表、短道滑速選手呂品韜近日投訢,曾多次提出要求隊醫同行,但港奧委會以「港隊名單已滿」拒絕。(冬奧香港代表團名單有7人,除呂品韜之外,有教練呂碩及滑冰聯盟主席葉小燕,隨團出發仲有香港奧運代表團團長王敏超、港協暨奧委會會長霍震霆、義務秘書長彭沖和職員周景勳。)

討論應唔應該有隊醫同行之前呢,其實我好想知個7個人各自有咩job duties 架?

7個人去,咁個參賽者就實有得去啦。教練要教個參賽者,佢都要去啦。然後,滑冰聯盟主席葉小燕,呂品韜話小燕有協助佢比賽,咁佢都要去啦。團長都要去嘅,佢要做當地聯絡,去旅行團都要有個人帶啦。

咁最後3個人,佢地都係來自港協暨奧委會,佢地分別係會長霍震霆、義務秘書長彭沖和職員周景勳。

港協暨奧委會到底有咩做?出於好奇心,我上左佢個網,不如我地分析下個9項宗旨:
宗旨
1、在香港推動公眾對體育運動的興趣;
2、推動民意,爭取社會人士支持來促使政府增設更多完善的體育設施,供各運動員使用;
3、審批及執行劃一的法規,藉此鼓勵及監管香港的體育活動,並處理任何違例事件,以及協調或仲裁體育總會或組織之間的爭議。
4、協調所有本地體育組織,推動「全民運動」,並鼓勵香港市民每天積極參與三十分鐘的健體運動。
5、與矢志推廣國際體育競技活動的世界性或個別地區組織結盟。
6、提倡奧林匹克精神 ─ 透過運動建立跨越國界和種族的友誼。
7、籌備國際體育賽事及鼓勵更多香港運動員參與。
8、審批代表香港參加奧林匹克運動會、亞運會、東亞運動會及所有其他地區及國際性運動會的代表團人選,以及全權負責決定關於香港代表隊的事宜。
9、執行所有其他合法的連帶或有關行動,以實現上述使命及宗旨。

12345、7-->其實唔使係俄羅斯做架喎。
6-->好深層次喎,係俄羅斯做唔做到架?
8-->得一個人參賽,係咪唔使係俄羅斯審批架?
9-->係唔係conclude 1-8 咁解?

咁其實佢地3個去到俄羅斯有咩做架?佢3個做嘅野有咩唔同架?(定冇唔同架,只係高層,中層同低層咁解?)我真係唔係串佢地架,次次睇新聞都好想知港協暨奧委會有咩做?係唔係安排接受訪問?(但唔安排,TBB係咪都會照行埋去架?)

「彭沖表示,去年12月4日才得知有一名運動員入選,強調運動員隨團人數由國際奧委會規定。」到底係人數有規定,定還是咩人去都有規定?

到底係唔夠位定唔夠錢?
如果唔夠位:其實霍震霆平時除左交代郭晶晶近況之外,有咩做架?隊醫有冇得好似踼波咁後備頂替霍震霆出賽架?

如果係唔夠錢:有人話都冇獎拎,又得一個人參賽,要政府比錢的話,好哂錢。咁其實比新移民遊學哂錢D,定比隊醫陪呂品韜出賽哂錢D?同埋如果唔夠錢,其實係Facebook籌募經費,我都會夾一份架喎。

PS. 如果港協暨奧委會冇咩做呢,我都想做喎,請唔請人呀?

(圖片來源:中國香港體育協會暨奧林匹克委員會(港協暨奧委會)網站:http://www.hkolympic.org/mission.php)

原文載於「姐死姐還在」Facebook 專頁:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=207583136116700&set=a.1647015237...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论