2013年11月24日星期日

香港獨立媒體: 菲律賓足球邊有咁多舒洛克

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
菲律賓足球邊有咁多舒洛克
Nov 24th 2013, 08:45, by Momay

【菲律賓足球邊有咁多舒洛克】

今日冇出去睇波,不如講吓其他足球。尋日有人問我菲律賓國家隊呢班球員有冇機會『上位』,咁機會當然係有,不過唔大,除非菲律賓國家隊成積不斷上升,上升到可以打入亞洲杯八強、世界杯亞洲十強,咁先可能有更多高水平外地球會會理關注你。
現時菲律賓國家隊外流歐洲嘅足球員有部分打緊低組別聯賽,可以喺頂級聯賽站穩嘅唔多,打緊德甲法蘭克福果位Schröck(舒洛克)暫且只係大後備,菲律賓同志最愛之大春袋王子Etheridge(艾特列治)俾富咸借去英甲球隊,另外有球員喺瑞士超、丹超揾食,絕大部分血統球員都返咗菲律賓打半職業聯賽,呢班返咗菲律賓做皇帝嘅血統球員,其實喺歐洲已經差唔多走投無路,先會考慮去菲律賓,去得菲律賓踢波,可以話預咗返唔到去歐洲,因為已經被標籤,「屌,去足球水平咁撚垃圾嘅地方踢,即係你唔掂啦」。
就算可以出返去歐洲,最多只係去到低組聯賽,例如負離子直髮索男古拉度,外流印度失敗之後返過西班牙打丙組,雖然有波入,但冇正選打,最後都係返菲律賓做皇帝。去得菲律賓踢波嘅血統球員,或者暫時只能夠去泰國、印尼、馬來西亞呢啲比菲律賓聯賽稍好嘅亞洲三流聯賽落班,其實如果唔係走投無路,呢班本身喺歐洲揾食嘅菲律賓血統球員係唔多想返菲律賓,好似黎香港打過代表丹麥聯賽選手隊打賀歲波嘅Jerry Lucena(盧斯拿)咁,幾年前菲律賓球會卡耶FC揾過佢,出嘅價錢仲高過佢打丹超,但佢情願留喺丹麥,就算將來喺丹麥立足唔到都可以去立陶宛、拉脫維亞呢啲較次嘅歐洲國家打職業賽,因為去咗菲律賓,分分鐘咁就一世。

現時菲律賓國家隊主靠入籍嘅海外血統球員提升實力,土砲他加洛人五隻手指數有找,相信末來依然會行呢條路 ,但係如果菲律賓堅持行呢條路 ,預計實力好難在提高一過層次。菲律賓人播種力強,據菲律賓啲濕鳩報紙話,仲有50多名有菲律賓血統嘅球員喺歐洲踢緊波,至於喺歐洲咩國家咩級別踢波就只有天知道,可能係德甲、西甲,可能係安道爾甲組未定,不過如果球員係有料,分分鐘已經代表咗佢出生國打國際賽,而且唔係咁多海外血統球員願意代表菲律賓國家隊(例如日本嘅大友慧),到時揾返黎嘅分分鐘又係啲三四線球員,同今日見到嘅菲律賓國家隊實力差唔多,對住中東二線都係唔夠打,咁真係有用咩?

菲律賓有做青訓嘅,不過青年球員喺東南亞嘅成積同成人隊相反,仲係魚腩,好似菲律賓U14咁,可以俾東帝汶炒8球,菲律賓U23嘅實力同印尼、越南、新加坡都係比下去,現時菲律賓青訓品水平仲係好低,呢班年青球員相信好難接落去,所以我肯定未來10年菲律賓國家隊都係以西人為主,好多土砲年青球員自知將來國家隊以西人為主都放棄念頭,因為這些機會不是他加洛人的,相信菲律賓有一段時間實力係會停滯不前,除非佢可以揾到22個舒洛克級數嘅球員返黎。

揾海外血統球員及外援入籍去增強國家隊實力係世界足壇之大勢,好似阿富汗都有唔少海外血統球員歸化,今年首次奪得南亞錦標賽冠軍,歸化球員功不可沒,但海外血統球員歸化及外援歸化唔係長遠嘅方法,印尼都有唔少已歸化海外血統球員及已歸化外援,但印尼一向注重青訓,因為佢地知道,現今海外血統球員及已歸化外援只係有好過冇,盡幫而已,但長期靠海外血統球員同外援唔係路,事關喺荷蘭有料嘅打咗國家隊,二線嘅打荷甲中游或者荷乙好過,剩餘可選,都喺啲豬骨頭,喺荷蘭冇乜地位嘅球員,實力有限,幫到幾多?菲律賓足球想行遠啲都要諗諗呢個問題,邊有咁多舒洛克?香港亦都要諗諗呢個問題,已歸化海外血統球員及已歸化外援都來了,球員自瀆到休克嘅陣容出現,但終要輸波。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论