2014年3月17日星期一

香港獨立媒體: 《到底係咪咁Like譚玉瑛姐姐呀你地?》

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
《到底係咪咁Like譚玉瑛姐姐呀你地?》
Mar 17th 2014, 01:27, by 姐死姐還在

《到底係咪咁Like譚玉瑛姐姐呀你地?》

譚玉瑛姐姐比人升左上神台,比TBB調左做顧問,以後會少D係兒童節目出鏡。大家都好激動,話要去電視城抗議遊行,到底大家係咪真係咁like 譚玉瑛姐姐呀?我認真的思考左一陣,發覺我最鐘意的其實唔係譚玉瑛姐姐,我鐘意的其實係那個「舊時」。

我是八十後,我是睇「閃電傳真機」時期的譚玉瑛。那正正是兒童節目輝煌的時候,我勁掛住的不只是譚玉瑛姐姐,勁掛住的係我地那個「舊時」:

-->勁掛住那個TBB 同亞洲亞洲連兒童節目都有競爭的年代,你仲會拎個遙控咁來咁去,又睇TBB的「咕嚕咕嚕魔法陣」同「長腿叔叔」,亦會睇亞洲亞洲的「蠟筆小新」同「義犬報恩」。

-->勁掛住閃電傳真機卡通片時段,星期一、三、五係播女仔節目,好似美少女戰士;星期二、四、六係播男仔節目,好似魔神英雄傳。咁我當然係唔執輸,星期一睇到星期六啦。
(後來我升左上中學,電視台為左唔好比細路追看卡通片,星期一至五,每天都播唔同的卡通片,咁d 死靚仔就唔可以一三五二四六的追睇卡通片了。)

-->勁掛住那個唔洗補習,上午校同學會恥笑下午校同學要睇「隔夜」卡通片,同屋邨小朋友sss 熱烈討論卡通片討論到鬧交的年代。

-->勁掛住只有電視的那個年代。食完中午飯,下晝呃呀媽要做教育電視堂功課,睇完明珠台教育電視,再睇國際台教育電視,再接住睇閃電傳真機。

-->勁掛住星期五,閃電傳真機讀出細路寄比兒童節目主持的來信。(我諗寫信呢個環節已經隨著上網問功課環節上場已幻滅。)

-->勁掛住TBB有張潔蓮姐姐同蓋世寶姐姐,亞洲亞洲有袁潔儀姐姐的那個年代。

大家記唔記得,好多卡通片都冇啦啦cut 左,冇播到結局架。我好記得美少女轉身變,係變走左個結局架,細細個冇得睇結局真的好谷氣。我而家又會諗,其實而家D 細路,仲鐘唔鐘意譚玉瑛姐姐,譚玉瑛姐姐係兒童節目主持,我地係唔係應該問返而家D 細路,而唔係我地一廂情願的留住「我地年代」的譚玉瑛姐姐。(正如我地鬧政府唔發視牌比WIKI 王,唔重視觀眾民意。咁換兒童節目主持,又真係要問下D 靚仔喎。)

我地冇左譚玉瑛姐姐要遊行,係我地呢代人的意願,因為我地都怕冇左譚玉瑛,就冇左我地的回憶,我地都好自私的希望我地開心的童年,可以好似留住譚玉瑛咁留低。

PS. 話說回頭,譚玉瑛姐姐能做一份職業,做到街知巷聞,睇到大家欲罷不能,真的好厲害,佢留唔留低係TBB我都祝福佢。
其實好想TBB 訪問下而家D 細路的意見,定我太天真,而家D 細路個schedule 忙過翟近平,可能佢地根本冇時間「一齊分享睇電視的樂趣」。至於我自己,我為我童年可以睇卡通片睇到天昏地暗而感到十分高興,你有睇的話,你懂的。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论