2014年3月17日星期一

香港獨立媒體: 香港人有無反思過今日嘅電視局面?

 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
thumbnail 香港人有無反思過今日嘅電視局面?
Mar 16th 2014, 16:15, by 陳假

講起香港嘅電視,真係千言萬語不知從何說起。

話說當年我屋企只會睇無記而唔會睇亞視,直到有日出咗以下一段新聞:

1992 年飛虎隊圍攻荃灣中心()及()。

依段新聞今日被譽為香港新聞最輝煌一頁,而無記記者被貶為少爺兵,亞視記者升格為爛頭卒,我亦因為咁同屋企講不如睇亞視新聞喇,結果係:「亞視做啲野唔洗睇都知唔得喇」。之後亞視努力做出 《 再見豔陽天》、《精武門》、《食神》、《我和殭屍有個約會》系列、《縱橫四海 》 、《 尋找他鄉的故事 》 等有質素節目,結果還是一樣,我得到嘅回應都係「亞視做啲野唔洗睇都知唔得喇」。依個情況相信唔只係我屋企發生,因為亞視嘅收視率亦未見可以無記一鬥。

人地努力咁耐攪咁多野都唔可以扭轉敗局,年年蝕錢。結果要賣盤俾大陸佬做大陸喉舌,劇習制作進入停産地步,而無記就繼續做千遍一律嘅垃圾節目,因為連唯一競爭都無埋。有如今嘅局面,香港人有無反思過自己有無反思過除咗係政策問題,有今日嘅局面自己都要負好大責任呢?做咩當年人地努力嘗試嘅時候唔俾機會人要死守無記呢?慣性收視就正正係香港人有抗拒改變嘅固執心態所做成,香港人真係會欣賞創意定係到最後都只係想睇千遍一律,就算唔睇幾集都跟到佢嗡乜嘅電視劇呢?如果香港人仲係持住依種抗拒甚至恥笑創意者嘅心態,我相信香港無論電視,甚至電影,音樂等都只會不斷走下坡!

原文

影像串流: 

Media files:
FT9C1nTpOJ0 (application/x-shockwave-flash)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论