2014年4月27日星期日

香港獨立媒體: 趁利物浦未奪冠,寫左先

 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
趁利物浦未奪冠,寫左先
Apr 26th 2014, 16:32, by 車窗望

任何人成為球迷之前,都係一個勝利球迷。

點解你會鍾意一支球隊?可能因為佢地不敗奪冠,可能因為佢地入波夠靚,又或傳送獨到,又或者防守嚴密,甚至只係因為碧咸靚仔。人總係會因為某d「勝利元素」先鍾意一隊波。冇人會因為隊波輸得夠核突,或者夠晒茅,又或者年年降班所以鍾意,話會果d 你千祈唔好同佢踢波。

而所謂「真球迷」,就係當你鍾意左一隊波之後,會去了解佢地,會去研究佢地,然後好似變左一家人,慢慢就由一時衝動,變成細水長流,之後就算隊波再冇奪冠,甚至踢到護級,你都以身為 XX 隊球迷而自豪。其實幾傻仔,但如果我同你講我係諾定咸森林既球迷,你應該要用一份既尊敬又憐憫既眼光望住我,然後對我講聲「加油」,等於十年前同人講你係曼城球迷,因為你鍾意孫繼海,情況差唔多。

講左咁耐,其實都係想講,我幾鍾意謝拉特。我知你實話我係 Glory Hunter 見利物浦今年好有機會首奪英超,所以拿拿林出黎認屎認屁。而事實上我都唔算真球迷,例如當年「伊斯坦布爾之夜」,我果晚較左鬧鐘諗住起身睇,點知鬧鐘響完到我真係開著電腦連到線睇果陣,岩岩上半場完,落後 3 比 0 ,所以我就訓返,第二朝先知利物浦居然反勝,可惜果陣唔識得上高登開 po 問「訓左冇睇」。

「若要生活好,咪買利物浦」,是足球界常識。唔係話利物浦差,假假地都歐聯冠軍,亦唔係話佢地實輸,只係咁多年黎最多人批評既,都係太過海鮮波,踢出黎冇 form,齋打士氣波,當旺果陣好熱血,低潮果陣就連學界都贏唔到。所以起伏好大,而通常都係你買果陣就伏,你熄機訓返佢就贏。所以今年係咪真奪冠?

話說回來,今年好多人都希望利物浦真係奪冠,好大原因係謝拉特未必有下一次,今年球季完佢就 34 歲,就算唔退休都踢唔到幾多場。歷史上好波、忠心而又帶著遺憾退休既球員有好多好多,暫時冇人知謝拉特係咪會成為下一個,抑或臨退終於一嚐聯賽冠軍滋味,呢期利物浦既球迷真係訓唔著。

諗深一層,其實大多數波都好悶,係入波果下興奮。你話睇戰術,但大多數球隊本身都踢唔出咩戰術,或者有,但唔覺。或者你真係識睇,但其實絕大多數人都唔識睇。99% 真正鍾意既,唔係睇波,而係吹水,賽前論戰同賽後抽水,永遠都精彩過賽事過程,有時比起入球精華仲有意思。冇朋友、冇家人、自己半夜一個爬起身上網聽俄文睇波?你唔開著高登同 Facebook,半場左右多數人會後悔點解唔訓多陣。

諗落真係好辛苦,而且黎緊就世界盃,又要答你果D 四年睇一次波既朋友咩叫「越位」、點解曼聯冇參賽、仲有高比拜仁咁好波點解打後衛。

離晒題。

其實唔知呢一篇放唔放得 HKO,仲要口語化,如果多過 100 個 like 我就繼續。

原文刊於此

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论