2014年5月31日星期六

香港獨立媒體: 獻給人類的詩

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
獻給人類的詩
May 31st 2014, 09:45, by 思前想後

你喜歡坐在我背後多久都可以,即使我心情糟透都不會咬你。

你喜歡在我眼前溜達多久都可以,即使我有多餓亦不把你吞進肚子。

身為萬物之靈是有能力將一切規律扭曲,轉化為合理的現象。

曾經身為百獸之王的我絕對明白,將叢林法則改寫成優勝劣敗就是這樣的。

來吧!

將這類照片廣傳,

証明你勇氣有多大,

人類有多扭曲,

武器有多精良,

優勝劣敗有多極致。

逆鱗亦可拂,我會為你作倀。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论