2014年5月31日星期六

香港獨立媒體: 新社聯撐發展集會 示威者:老細叫我嚟

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
新社聯撐發展集會 示威者:老細叫我嚟
May 30th 2014, 18:37, by 吳卓恆

(獨媒特約報導)新界社團聯會(新社聯)與民建聯昨午於立法會外示威,支持新界發展地產項目,又指責在立法會拉布的議員搗亂議會、浪費公帑。

支持新界發展示威者約二十人,昨午於反對東北發展集會外示威。不過,新社聯的示威者拒絕回答記者提問,當記者上前查詢時有人立即收起示威物品離開。

其後,有一男子稱「唔使訪問架啦,係咁樣搞架啦。」被問到時誰叫他們出席時,他指「梗係我地老細啦。」又指「冇老細,我地自己走嚟咩?」後來又有另一男子澄清,指「老細」是香港人的慣常用語,是一時口快講錯。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论