2014年6月29日星期日

香港獨立媒體: 黃唇魚看第三條跑道環評

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
黃唇魚看第三條跑道環評
Jun 29th 2014, 03:38, by 黃志俊

繪畫:Yeungs Ting

我都唔明點解第三條跑道要填咁大個海,影響緊成個海洋生態,但係市民大眾,甚至專家學者都剩係講填海點樣影響我嘅朋友中華白海豚,好似當我呢啲魚無到。

其實,我哋同樣住喺果一帶水域,只不過我哋無海豚咁靚,又唔會上水抖氣,更加唔會好似海豚咁鍾意跟住啲漁船。我都見證住新機場當年嘅世紀填海工程,我同海豚果時都成日喺赤鱲角一帶搵食,點知工程開始咗,挖泥填海,成個海床翻天覆地,魚毛蝦蟹唔係被挖走,就係俾啲海沙活埋,連搵餐晏都難,我就游咗去沙洲、龍鼓洲,海豚朋友有啲受唔住好嘈既工程聲同引擎聲,搬到無雷公咁遠,有啲三餐唔得飽,病左甚至死埋!

我住喺叫做海岸公園嘅地方,其實我都唔知同其他地方有乜分別,可能係啲船行得無咁快掛,漁船咪一樣喺果度落網打魚,曾經好似有個一樣叫人工魚礁嘅嘢,不過慢慢被沉積物遮埋咗。海岸公園又無乜魚食,我要成日向東游去到馬灣一帶,又要向南到分流,食埋都唔夠消耗,想生多啲囝囡都唔得。

講番個環評報告,佢用拖網想捉到我,我都生存咗十幾廿年,當然唔會咁容易被捕啦!可憐我啲朋友仔,經驗不足,有啲好似我咁有保育價值。報告裡面提到有 18 種分別被自然保育聯盟或中國紅色物種名錄定為有保育價值,細鱗被中國紅色名錄列為易危,但係佢喺香港水域常見,所以,唔會評估工程對佢嘅影響。另外,即使屬高一級瀕危程度嘅海地瓜(海參)或者易危的刀額新對蝦,都係因為在工程範圍常見而唔納入評估。當海洋生物係中國水域受到濫捕而變得珍貴嘅時候,香港仍然有相當既數量,即環評報告中成日提嘅常見,係用一整個中國既角度嚟評估,呢啲物種既生存地方理論上應該更加重要,要好好保護。唔通要發展破壞曬,連呢度都變得罕見先再保育咩?!

好啦! 報告最終揀左十個品種黎做影響評估,例如:無斑鷂鱝屬於國際保育級別,同黑臉琵鷺一樣係瀕危物種。佢又話這種魚雖然在受影響地點有記錄,不過數量同密度都好低,最最荒謬既就係話因為海洋魚類有高度移動性,填海期間會識得游去第二度,影響最多只係中等咋。

我真係唔係好明,點解啲顧問同專家,成日用一大堆數字同埋學名比人睇佢哋係幾咁專業同科學,但事實上,佢哋連最基本嘅邏輯同常識都無,海洋魚類並唔係種種都好似我咁周圍游,識得避開填海。不過,如果第三條跑道真係起,我都唔會再留喺香港海域,因為到時只係會剩番一池濁水死水。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论