2013年8月19日星期一

香港獨立媒體: 南亞足球國家盃:尼泊爾想憑東道主身分殺入決賽?

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
南亞足球國家盃:尼泊爾想憑東道主身分殺入決賽?
Aug 19th 2013, 03:32, by Momay

極端WFC之SAFF Championship(南亞足球國家盃)今屆由尼泊爾主辦,舉行日期係今個月月底。足球喺南亞地區發展唔係太好,主要係南亞地區唔太流行足球,當中尼泊爾算係其中之一熱愛足球嘅南亞國家,但尼泊爾仍然未有任何職業體育運動存在,比較熱門嘅足球只算半職業,儘管尼泊爾算係流行足球,但實力喺南亞地區一直都唔係最強,由1993年首屆南亞盃計起,尼泊爾未嘗冠亞軍滋味,今次係繼97後在次喺尼泊爾舉行南亞盃,尼泊爾足總當然希望成績有所突破。

不過至今尼泊爾足球實力依然參差,以早前亞挑盃為例,0比2不敵孟加拉突顯尼泊爾普遍球員技術有限,大部分球員速度有返咁上吓,拎咗個波就鳩衝,的確係好快,但卻唔係幾知拎咗個波點做其實都係冇用嘅,就算最尾一場打和咗巴勒斯坦都唔可以代表什麼,睇完亞挑盃明白點解尼泊爾喺國際賽可以多場不勝,不過長路漫漫,急唔到。

今次尼泊爾選咗25名球員入伍,只有1人喺外地揾食,佢就係踢後中前都得嘅尼泊爾超人Rohit Chand(查特),現時效力印尼嘅佩斯查,之前同林學曦係同房室友,兩個晚晚玩手指抱住喺張單人床一齊訓(只係我幻想唔係真架)。查特基本上除咗守門員之外咩位都打得,喺尼泊爾比較打得後啲,喺印尼多數就喺中間揾食,間中客串前鋒,雖然查特只有21歲,但已經去過兩個地方外流,係尼泊爾國家隊不可或缺嘅一員。

除咗查特,Sagar Thapa(特柏)、Biraj Maharjan(馬哈爾)、Sandip Rai(辛特拉)、Raju Tamang(達芒)、Santosh Sahukhala(沙亨哈那)、Anil Gurung(古蘭)等經驗豐富嘅球員都有入選,今次尼泊爾小組對手有印度、孟加拉及巴基斯坦,首名及次名出線,印度嘅實力稍稍超班,孟加拉年初作客贏過尼泊爾,不過尼泊爾喺2011年南亞盃贏過孟加拉,對此尼泊爾球迷對出線形勢都比較樂觀,但切勿忽視巴基斯坦,我認為尼泊爾、孟加拉、巴基斯坦嘅實力並非相差太遠,呢組會好刺激。

雖然尼泊爾國家隊實力參差(比台灣稍弱),但佢地有啲球迷值得尊敬,2014世界盃外圍賽,尼泊爾國家隊先以0比9作客不敵約旦國家隊,但次回合返到主場,部分球迷冇受國家隊大比數落敗影響,約12,000人爭先湧入加德滿都主場繼續聲援尼泊爾,最後尼泊爾更成功迫和約旦。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论