2013年11月19日星期二

香港獨立媒體: 社運八方:陳茂波親筆記下村民心聲──「不遷不拆 撤回計劃」

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
社運八方:陳茂波親筆記下村民心聲──「不遷不拆 撤回計劃」
Nov 18th 2013, 16:37, by 社運八方

好一句「不遷不拆 撤回計劃」!唔通波叔身在曹營心在漢?(john choy@新界東北style攝,獨媒編輯製圖)

呢個禮拜,特區政府為左避電視發牌爭議的風頭,刻意將輿論焦點轉向新界東北發展計劃。梁振英自己一星期內就兩次表演語言偽術,明明鬼咁多人反對,佢就話東北拆村已有「社會共識」,又指政府的解釋已經「釋除反對者的疑慮」。可能係CY偽術實在太惡頂,連梁氏愛將發展局長陳茂波响星期日重返古洞「故地」與村民對話的時候,都以行動唱反調──波叔俾攝影師拍到,响筆記頁首寫上村民的首要訴求:「不遷不拆 撤回計劃」。既然明知村民要不遷不拆,咁又點可能「釋除左疑慮」呢?

新界東北Style01
波叔墨寶,攝影師john話最好用黎做banner!(john choy@新界東北style攝)
新界東北Style05
波叔在古洞村見村民時將村民的心聲抄低。(john choy@新界東北style攝)

影到波叔抄notes既民間攝影師john choy,係新界東北style成員。佢地一直關注新界東北事件,之前曾經係香港各區搞相展,展示東北村民美好的鄉村生活。波叔上周末落兩日區,佢地就跟足兩日,星期日波叔落古洞,阿john話佢地有五個人在不同角度影相,佢咁啱係波叔身後,就影到佢抄咩notes。八方同佢傾過,佢覺得波叔也有受到村民感動,眼濕濕咁。john又話,波叔星期日講過「不遷不拆在現實中不太可能」,佢認為呢句話反而證明左,波叔都覺得不遷不拆仲有可能性既。

但係,官員表現人性通常都係剎那間的意外,返到OFFICE後又變番拆村機器,發展局响波叔完成左兩日落村後出左個FB Status(下圖),隻字不提「不遷不拆」的訴求,回到CY的偽術路線:「很明白大家對搬遷和安置的憂慮……我們一定會繼續做好溝通和說明的工作,釋除受影響人士的疑慮」。大佬,係「逼遷」唔係「搬遷」呀!唔該波叔攞返本記事簿俾啲同事望真下啦。

fbstatus

除了拍攝村民生活和跟進反逼遷抗爭之外,新界東北style也有拍其他主題照片。最近在FB廣為流傳的另一幅相,就係由民間攝影師阿龍拍攝的古洞豪宅「天巒」夜景。呢張相可圈可點之處,唔係講緊豪宅有幾靚,而係睇到香港豪宅被炒賣空置的實況。入左伙幾年的天巒,好多單位都係大陸買家買黎投資,長期空置,周圍既村屋萬家燈火,呢堆天巒就燈都無隻。東北style希望可以繼續用影像,讓更多市民關注香港土地分配不公平的實況,唔好將一般人房屋供應的擔子,塞晒响弱勢的東北村民肩上。

新界東北Style02
戴毅龍@新界東北style攝。

所謂一張好相勝過萬語千言,八方期待見到更多東北style的好相!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论