2013年11月19日星期二

香港獨立媒體: 謝偉俊由西環契仔變埋財團代言人?

 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
謝偉俊由西環契仔變埋財團代言人?
Nov 19th 2013, 10:42, by 左翼21

文:Napo

話說謝偉俊在明日星期三11月20日在立法會動議減稅,實際上,佢係要幫財團及有錢人減稅:減企業利得稅。

香港政府過往減過什麼稅? 只有三種:
一、07年時曾蔭權幫減財團減了企業利得稅,為大財團慳了過千億;
二、唐英年06年幫有錢人取消紅酒稅;
三、取消富人遺產稅,所有富二代唔洗交!

以上說明,實際上一味只向財團減稅,令有錢佬更有錢,幾時有向小市民減過稅?

1) 先減財團稅,為將來加窮人稅鋪路
政府來自大財團的收入大減,到時就會提出加GST (服務及銷售稅),向所有市民加稅。這是政府在2004年時的策略。

2) 比例上市民交最多是地產稅,點解唔減?
個個都要交稅,比例上基層及中產仲要交得最多!平時

3) 交得最多的係咩稅?
是地產稅:衣食住行全部都要比租比錢地產商。

食個20蚊魚蛋麵都要交10蚊比地產商,買件衫亦都要比比租地產商。所有消費,根本都係向地產商進貢,而地產商就係買地時向政府進貢。

要減稅,就麻煩向小市民減左最重負擔的地產稅先啦!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论