2013年11月29日星期五

香港獨立媒體: 歐聯F組四組不同的人

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
歐聯F組四組不同的人
Nov 29th 2013, 08:02, by 足球說故事

歐聯F組個四隊就好似四種唔同既人。

阿仙奴就係一個生不逢時既人,雖然年年都無冠,但年年都好好彩上到前四踢歐聯。歐聯年年都抽到好簽無乜硬野,唔洗打生打死就出線,但偏偏十六強就遇上硬野,最後黯然出局。今年抽到下下簽,滿以為遇上兩支硬野會九死一生,殊不知自己竟能突圍而出,手持十二分高高在上,呢個分可以話係其他組足以首名出線。滿以為順利入十六強,但又偏偏就因為格食格而要戰到最後一輪先知出線與否,仲要有可能由十六強變為歐霸三十二強。過到初一又過到唔十五,而家連十五都唔知有無得過。

多蒙特就係一個有實力但好不幸既人,上年打到入決賽,雖不敵拜仁,但假假地都係上屆歐聯亞軍。今季走左古沙,但加咗米希達恩、奧巴美耶呢啲有質素球員,理應出線無難道,卻不幸遇上傷兵潮,一個一個咁傷晒,仲要好無運咁輸波,連帶聯賽一同無好成績,差啲搞到要即刻跌落歐霸,好在及時回勇,但都要搞到最後一輪先知出唔出到線。就算出到線,分分鐘都要出住皇馬、巴塞呢啲勁旅。明明有實力,卻落得如斯田地。

拿玻里就係個雷聲大雨點小既人,今季大手入咗啲有質素球員,又改以盃賽大師執教,雖說不上為出線首選,但實力不容忽視,尤其第一輪就擊倒多蒙特,頭威頭勢,滿以為比到壓力阿仙奴同多蒙特,可惜接連輸比阿仙奴同多蒙特。就算最後贏左阿仙奴得十二分,但在「三個只能活兩個」情況下因得失球而轉戰歐霸。

馬賽就好似一個掙扎求存既人,由抽到要對阿仙奴、多蒙特同拿玻里呢條下下簽個刻就真係已經幾乎預咗包尾,人地一隊十六強常客、一隊上屆亞軍、一隊專打盃賽,反觀自己?雖然唔勁,但踢得歐聯就無弱旅,奈何命運卻編落死亡之組裡,莫講話轉戰歐霸,要拎分談何容易?雖然係咁,但佢地都好似唔信命運,堅信人定勝天,一於掙扎求存,拒絕未打先輸。雖然有時比到壓力對手,但奈何自己同其餘三支球隊實力仲有一段距離,就算幾努力掙扎都係無功而還,最後無奈接自己極有可能分組賽零分出局。

馬賽有實力,奈何對手比他更強;阿仙奴、多蒙特同拿玻里呢三支都係值得入十六強既球隊,但奈何遊戲規則只能「三支活兩支」,拎住十二分都可能要踢歐霸,死亡之組真係死亡之組。就算最終係邊隊出線都好,編得落呢一組,個四支球隊都係輸家。

如果命運能選擇,要好波還是好運?我想俗語已有答案了。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论