2014年1月26日星期日

香港獨立媒體: 丙組淦源 5-0 虎門 + 乙組大中 0-5 和富大埔

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
丙組淦源 5-0 虎門 + 乙組大中 0-5 和富大埔
Jan 26th 2014, 15:14, by Momay

今日有多場甲乙丙丁聯賽上演,我就選擇咗黃大仙區舉行嘅丙組聯賽淦源 vs 虎門及乙組聯賽大中 vs 和富大埔。因為塞車關係,14:00先到達斧山道運動場,查問場監之下知道淦源領先緊1比0。
淦源喺丙組排名第3,隊中球員有港甲球迷熟悉嘅徐耀宗(前公民球員)、陸柏熹(前港菁球員)、哈成智(前南華、南區),上季在隊嘅戴文成、鄺浩然等都喺到,實力上屬於丙組上游。至於虎門就暫時排包尾,球員有蔡家淇、李子朗、潘頌文等,冇任何前甲組球員幫助,上週以0比7大比數不敵駿其天旭,當日虎門只有11名球員到場。
喺上半季比賽中,淦源喺大坑東遊樂場以5比0輕取虎門,今日虎門繼續捱打,不過上半場虎門有2吓反擊做得幾好,就係射唔中目標,半場淦源領先1球。下半場虎門繼續捱打,14分鐘淦源開角球,徐耀宗接應隊友頭槌二傳頂入成2比0(未肯定,HKFA.COM公佈為準)。3分鐘後,淦源在擴大比數到3比0。24分鐘,淦源在靠一個地波遠射得手成4比0,完場前,虎門在失一球,結果淦源在一次以5比0輕取虎門。

今日斧山道運動場草地比上週更爛,又吹起陣陣大風,現場沙塵滾滾,當陣風一來,好比小型沙塵暴,水樽紙盒喺場內亂飛,現場比賽嘅球員食晒塵,我本來企場邊但頂唔順最後上看台睇,最慘係旁證,局食走唔甩,變咗沙悟淨。場地問題一直係香港足球嘅問題,唔好話乙丙丁聯賽,甲組都唔係好好多。
場波15:20分完場,即上蒲崗村道公園睇乙組聯賽大中 vs 和富大埔,跑上去都過鐘,黎到和富大埔已領先2比0,21分鐘卡立助攻葉佳射成3比0,31分鐘卡立單刀笠射成4比0,下半場54分鐘陳立明撞射成5比0完場,如非大中守門員多次力挽狂瀾,大埔贏8-9蛋不足為怪。
(入球時間HKFA.COM公佈為準)。

【香港乙丙丁組業餘聯賽,有冇存在價值?】
有冇存在價值?有啲球員踢香港乙丙丁組,擋係衛生波,擋係一週工餘時間可以郁郁運動下,呢啲衛生波唔同街場衛生波,同一啲私辦11人業餘聯賽相似,唔同嘅,就係呢個係香港足總所搞咁解。有啲年青球員踢香港乙丙丁組,擋係其中一種鍛鍊,雖然有啲對手戰意一般。
依家乙、丙、丁組,搞黎好似嘥氣,因為香港足球冇完善升降制,不過我覺得,儘管事實如此,儘管冇咩人睇,但香港嘅低組別聯賽仲有佢存在嘅價值,有啲現役香港隊成員,以前都踢過香港嘅低組別聯賽。

【盲撐港足行動完成】
《一個月甲乙丙丁睇到你仆街冚家鏟盲腸炎下照撐港足大行動》(簡稱盲撐港足行動)終於完成,係一個盡量每個月嘅4週抽時間睇4-5場現場比賽嘅性幻想飛機計劃(香港隊有比賽就香港隊行先),每週甲乙丙丁各睇一場,因為香港足球唔止頂級聯賽嘅甲組,仲有乙丙丁組、預備組、女子聯賽及青年聯賽。今個月睇咗一場甲組、一場青年聯賽、兩場丙組、兩場丁組及一場乙組,終叫完成。
其實點解要咁做?因為我冇固定支持嘅球隊,既然如此,趁識行識走,趁有呢個心,點解唔行去睇睇呢?其實乜鳩撐港足行動只係我自己創造出黎,支持傑志又好,支持南華又好,支持東方又好,支持飛馬又好,支持公民又好,支持大埔又好,支持葛士寶又好,定係好似我咁超級花生佬,大家有個共通點,都係撐香港足球。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论