2014年1月26日星期日

香港獨立媒體: 建築美學:Building M+ 建構展

 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
建築美學:Building M+ 建構展
Jan 25th 2014, 16:41, by 三十過後一個人住

實不相瞞,中學年代非常喜歡整模型,不是砌超合金機械人那種,而是例如用發泡膠砌個舞台或者砌間屋果隻,所以,非常崇拜建築師,而且對於一切建築物模型特別喜歡。

所以,每次知道有類似展覽都不會錯過,特別是免費的。例如這個,在太古坊Artistree的建構Building M+展覽,真的好好睇,特別可以帶小朋友去砌模型!

別以為此展覽只是展出那個講左幾十年都唔知幾時起好既西九文化區,不過既然話會起呢批建築物,睇住模型同介紹先啦:

等多幾年啦,快架喇!

重點推介,其實是有關香港很多建築物的原稿及模型介紹,還有世界各地好幾個特色建築物的介紹!


此乃融入福建土樓的建築物。


應該係法國某建築群介紹。


係呀,老襯庭都有介紹!


認唔認得?交易廣場是也!


原來荷里活華庭都係一個有特色既建築物。

係咪好多野睇呢!仲有架播!

大人細路都可以參與既砌模型!

好,有興趣既朋友,每日朝十晚八,到二月九日,別錯過!

原文刊於此

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论