2014年3月16日星期日

香港獨立媒體: 丁組聯賽 - 瑞聯 0比19 西貢

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
丁組聯賽 - 瑞聯 0比19 西貢
Mar 16th 2014, 12:52, by Momay

今早本來諗住去睇學界決賽,尋晚專登早啲訓,仲教咗幾個鬧鐘,點知起身都成11點幾,啲鬧鐘比我整熄晒,電話都俾我拆咗舊電出黎,但我完全冇記憶,好彩唔係返工,否則又要睇咸報後面個頁喇。雖然冇做學生好耐,但都叫做過吓,都知呢啲係中學生盛事,本來想去重拾吓記憶,但訓到豬犀咁,重Q咩,可能個天都話濕鳩污糟邋遢油漆佬食撚屎啦重拾記憶冇你份,既然如此,只好去睇丁組。

今日喺粉嶺遊樂場有2場丁組,頭場北區對龍門,尾場西貢對瑞聯,不過頭場我就冇乜心機睇,睇尾場算。場波15點30分先打,時間多的是,於是乎決定由打鼓嶺行去粉嶺,做毒撚嘅好處就係咁,無拘無束,我鐘意訓到幾時都得,我都唔明點解有咁多人講到世界未日咁,『緣』呢啲嘢,好難講嘅,不如開心啲面對日子仲好啦。打鼓嶺行去粉嶺,之前行過好多次,最快紀錄都要一個鐘零六個字,其實有時間郁吓真係幾好,沿途仲可以欣賞吓風景,欣賞宏偉嘅山河以及中港一隔嘅景觀,簡直係毒撚的浪漫。
我由蓮麻坑路起行,經過老鼠嶺、週田村、木湖,途經深圳河及深圳羅芳,幾百年前呢度嘅居民可自由來往,勢估唔到今日成為兩個唔同嘅地方,然後經過新屋嶺,遠眺深圳黃貝嶺,幾百年前黃貝嶺同打鼓嶺嘅村民經常武鬥,打鼓嶺地名都係由此而來,今日黃貝嶺高樓林立,而打鼓嶺依然係一個鄉郊地,但我都係鐘意乜鳩都冇嘅打鼓嶺多啲,吹咩?

經過新屋嶺後就會進入文錦渡路,呢條路嘅景點就係比我碌鳩粗幾百萬倍嘅東江水管,不過我就冇乜興趣欣賞喇,在經過邊境檢查站、虎地坳、狗房、鳳溪、上水火車站,沿新運路直行、全程用咗一個鐘零零八個字。咦,呢段文咁熟?因為我Copy返上星期【丙組聯賽 — 淦源 6-2 沙龍元老】,只係將上水改做粉嶺,刪減咗返大陸買葡撻嘅一段,大佬,我咁行法慳成5個7咁多架,5個7可以買到好多嘢你又知唔知,2包250毫升檸檬茶、一大堆蜜蜂糖、兩包福字麵、一包出前一叮、3包營多、三蚊腸粉兩蚊魚蛋、一包免稅煙....人窮係咁架喇,未窮過可能唔會明白,1毫都係錢,依家巴士小巴都加價,我個頭一加就加成5毫,所以唔趕時間又有力咁我寧願行個幾鐘路,打鼓嶺行去大球場咁毒我都試過(不過要搭船),行去粉嶺?濕碎啦!

言歸正傳,西貢暫列丁組龍頭,後面仲有葛士寶朋友、中西區苦苦相逼,換言之,西貢要升班,必要繼續勝利。而瑞聯15連敗肯定包尾,已經冇咩目標,有波入吓算係咁,所以我預測呢一場可能係大手交易。

上半場10分鐘,西貢已經領先4球,之後西貢喺16、22(PK)、27、35分鐘在添紀錄,半場完,西貢8-0瑞聯。下半場6分鐘西貢入波在黎屠殺,之後分別喺7(PK)、14、16、19、20、23、26、34、35、41分鐘在添紀錄,全場大炒瑞聯19比0。

西貢同瑞聯嘅實力有一大段差距,但瑞聯由頭到尾冇加重防守,只著重爭取入球,西貢基本上喺兩路暢行無阻,落底出波成功率90%,只係錯失好多機會。而今場瑞聯嘅守門員,應該係臨時頂上,基本上佢唔會點做飛撲動作,用腳救波多過用手,龍門球過唔到半場就一定,不過都叫救咗幾球而且落力提場及鼓勵隊友,輸0比19係大咗啲,不過就算輸到0比10都繼續嘗試進攻冇扮死,全場取得7次射門算係咁,俾啲掌聲瑞聯啦

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论