2014年3月19日星期三

香港獨立媒體: 如果中文ORAL遇上黃之鋒

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
如果中文ORAL遇上黃之鋒
Mar 19th 2014, 07:17, by 姐死姐還在

今朝上Facebook,我睇到黃之鋒今年考DSE;諗諗下,我考會考已經係9年前的事。各位睇緊呢篇文的人係唔係都突然發覺,中學離自己好遠,so sad。

黃之鋒尋日考完中文ORAL,佢係Facebook做左個ORAL 賽後分享。黃之鋒寫野,當然好好睇,我都成日睇,但其實黃之鋒Facebook 其他網友的comments 都好好睇。

黃之鋒考ORAL 前:

有考生係黃之鋒Facebook祈求唔好同佢一組,話「十條命也不夠死」。再有考生係街撞到黃之鋒表示擔心,確認黃之鋒考ORAL日期後,有人擔心到話「準備重考」;亦有人放下心頭大石話「早講,驚咁多日」。

黃之鋒到達考試現場:

黃子鋒上Facebook check in:「一入考場,個學校呀sir捉住我影相」
網友1:「我直接比5**你算啦」
網友2:要求教育局直播黃之鋒ORAL 考試

黃之鋒考完作賽後檢討:

網民緊急要求同黃之鋒同組組員速速現身分享感受;以及慰問同組組員,查詢有冇嚇到瀨屎?問有冇考完拎簽名?最後真係有黃之鋒同組組員現身留言,表示拜服黃之鋒。

成個ORAL直撃真的好精彩,個ORAL 直撃簡直喚醒了我9年前考會考的所有回憶。我睇完黃之鋒個ORAL 分享小貼士,同埋D 網友留言,我真心好欣賞呢班90後。佢地其實好有創意,直播黃之鋒考試都諗到。

你而家一定口響響:「驚咩鬼呀,考個ORAL 見到黃之鋒講到咁誇張」。你咁講,因為你老左啦。我真係好羨慕佢地仲會因為呢件小事而緊張同擔心,為考試而耿耿於懷呢件事,真的只有「青春,真可愛青春」的那些年才會發生。

會考考過D乜,我完全唔記得。我只記得,會考放榜個日,我有個同學係未派成績表個時,周圍安慰其他同學,佢話:「唔洗擔心喎,考衰左冇咩架,最多成世唔開心之嘛」。當時,我真係覺得呢條友好PK,我已經嚇到界乎瀨屎同瀨尿之間,仲講呢D;而家諗返起,真係好好笑。原來從前好在意的會考,而家竟然拋諸腦後。如果你今年考DSE,仲會緊張到有幾乎瀨屎的感覺,真的恭喜你,你應該好好珍惜呢D 難忘的青春回憶。

PS. 如果我同黃之鋒同組,我真的會好希望遇到個親中的marker。如果佢真係同我同組,我諗除左「金翅仆街鳥」同埋「I agree with you」之外,真的沒有其他野想講。(這只是我個人感想,如你遇上黃之鋒再好開心的應戰,我都好佩服你的)

圖片截自黃之鋒Facebook
原文轉載於姐死姐還在Facebook專頁

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论