2014年5月28日星期三

香港獨立媒體: 女人揀老公就好似賭博咁,輸左就一世

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
女人揀老公就好似賭博咁,輸左就一世
May 28th 2014, 14:10, by 孔明

琴日同班Friend食飯聚舊,口痕痕就拎左李心潔老公偷食單野出黎講下,點知成班女仔瞪大對眼,一臉驚訝咁望住我,原來佢地仲未知發生咩事。各人都紛紛打開蘋果動新聞係到睇偷食單野發展成點,之後就開始議論紛紛,開行引擎怒屌彭順依個世紀賤男,理由不外乎「李心潔咁好咁正點解仲要出去偷食」。

食完飯後,行去車站期間,我見到我個Friend個樣一臉不安咁望住手機,我裝一裝佢睇緊咩,原來仲睇緊偷食單野,我忍唔住問:「你仲睇依單野?你識彭順定係李心潔?」

佢一臉迷惑對我講:「作為女人,真係覺得李心潔好慘。」

我隨口就講句:「我都覺得佢慘,不過男人就係咁架喇,唔係咩出奇事。」

之後佢繼續專注返部手機到,然後喃喃自語:「好再我男朋友唔會偷食。」

於是我就問:「如果有一日你發現你老公去左偷食,你會點?」

佢好緊張咁講:「嘩!我一定崩潰呀!我接受唔到佢出面有女人!」

「咁之後點?咁崩潰完之後呢?」

佢一臉鄂然,然後支吾以對:「咁......咪......唉唔知!」

女人就係咁,永遠都唔想提及「離婚」依兩個字,即使另一伴叫雞又好,偷食包二奶又好,都只能夠自己關埋房門縮埋床角大喊一埸,但唔想改變依段婚姻,又或者放唔低,最後只能夠「原諒對方」隻眼開隻眼閉,無視自古留傳落黎「一次不忠百次不用」,繼續維繫住依段出現裂痕嘅夫妻關係,因為佢地都意識到失去另一伴個段傷痛隨時比知道對方偷食更大,既輸唔起,亦承受不到。

依個朋友同左佢男朋友拍左六年拖,我地身邊嘅人都知佢地結婚都係時間問題,喂大佬,拍左六年拖唔結婚?

有時侯個女仔同我呻:「如果依家個男朋友唔要佢,佢都唔知點算好。」

想起當年依個女仔大把人追大把選擇,最後揀左一個無名小子,日子漸久,無名小子價值上升,變成有料男人,關係就反客為主,以往男方擔心女方唔要佢,變成女方擔心男方唔要佢,畢竟六年女人最寶貴青春都比左依個男人,如果埋門一腳撻Q,邊個賠返青春比佢?

嗰刻突然覺得女人揀終生伴侶就好似賭博一樣,買錯左落錯注,隨時抱憾終生,結婚唔同拍拖,唔係話散就散,手尾長又影響大,輸嘅唔只係婚姻,仲有青春好多好多等等。反而男人好似無咩所謂咁,亦都無咩人會放大男人婚姻失敗依一點,只要事業有成,仲有大把選擇。

特別係有名有利嘅男人,條件好左自然選擇多左,社交圈子大左自然誘惑多左,好似黃子華講笑講過男人最慘就係:「發達,升官,陪老婆!」「我發達返黎陪你睇大長今!?我發達梗係捉大長今黎陪我喇!」

所以即使男方偷食又好咩都好,女方都只能夠「默默承受,原諒對方」。求其數都數到,陳浩民影到攪陳嘉桓,之後仲同老婆出黎開記召,最後又係無事,倪震被爆偷食......最後周慧敏原諒佢之餘仲結埋婚,最後又係無事。

當大家以為李心潔一定狠狠咁飛左彭順依個賤男,但最後又係點?

咪又係無事。

不過寧教人打仔,莫叫人分妻,家家有本難唸的經,一家唔知一家事,好多野只有當事人先知同最清楚,我地只能夠八掛下,作為茶餘飯話題就算,無需深究。

但作為男人,當一個女人付出咁多青春時間係你身上,唔該做返個有腰骨嘅男人,好好照顧對方,既然結婚,就要做個好老公,唔好違背當日婚禮上的承諾,讓女人覺得當日「落注投資」係你身上係依世人最正確嘅決定。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论