2014年5月28日星期三

香港獨立媒體: 那個「地鐵」仲肯蝕左比我嘅年代

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
那個「地鐵」仲肯蝕左比我嘅年代
May 27th 2014, 18:32, by 姐死姐還在

港鐵「又」加價,佢真係同稅局一樣,最鐘意係乞兒兜度拿飯食。當我仲供緊我分左24期,而24個月內已經爛左嘅爛電腦,財政緊拙過埃賽俄比亞政府嘅呢個月尾,港鐵再次挑釁我。再加價,我月尾都真係要預備定件one piece 游水衣,游過對面海返工架啦。

早排網上有個類似懷念過去的Facebook 相集,show 左張小童20 蚊儲值車飛,咁岩有個10 歲嘅死靚仔上我屋企玩……

死靚仔:張飛點操作架?
我:好似八達窿咁囉,100蚊扣到冇為止囉
死靚仔:扣到得1 蚊個時,冇得增值係唔係唔用得?
我:唔會架,你得返1仙,都會比你過架,你可以搭去邊都得架…
死靚仔:咁佢咪好蝕?

「死靚仔」咁講,真係「一言驚醒夢中人」,我黯然過家燕媽媽,因為那個年頭,我搭緊嘅係「仲肯蝕左比我」的「地鐵」。

「舊屎」地鐵未有真屎個時呢……

  • 仲會因為用張剩返1豪子飛過海而覺得咩都抵返哂。
  • 20 蚊小童飛係夠一個星期返學放學。
  • 冇幕門個時,架列車飄出來個野,只要我迎面同架列車say hi,我D 頭髮就可以panteen 般柔順地吹起。

唔知由幾時開始……

  • 張八達窿山窮水盡個時,會發出剌耳的DOOOOO 聲,提醒我呢個窮人「又冇錢啦你」。
  • 著住套校服排隊交20蚊證明你係學生,施捨你用學生價。
  • 起多個幕門,都要我地籌旗籌幾年。整個「慈善星輝耀港鐵」,叫班有錢佬出啦,點解叫我地夾呀?夾完錢又要比個幕門夾。
  • 個個站都有好多好多鋪頭,以前MK 站點E 出口點會咁窄,而家個MK站,就好似塞哂勁多脂肪的心臟血管一樣,真係次次係個度殺出重圍,上到地面個刻,都覺得自己好似幫MK E 出口完成左次通波仔手術一樣。

我真係問題天天都多...…
港鐵個個「可加冇減我地冇得揀」機制條formulae點樣計?D 「故障」點解唔推出10送1 套餐?好似7仔儲印花咁,10 次故障「送我一程」,成日故障,都「送下我上路」,我條氣先順返D呀。

我強烈要求朝早開放維港比我游水過對面海返工,有益身心之餘,又可以唔洗蝕比港鐵。可能仲有機會發掘到D 適合參選奧運游水項目嘅打工仔,香港打工仔趕時間返工個時,真係快到冇影架。我怕月尾維港迫滿無錢搭港鐵返工D 打工仔渣,so sad。

原文載於姐死姐還在 Facebook 專頁

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论