2014年6月22日星期日

香港獨立媒體: 《馴龍記二》與公投

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
《馴龍記二》與公投
Jun 22nd 2014, 13:51, by 韋健

《馴龍記二》今(六月廿二)日有優先場,我去公投投票站之前先去睇。雖然話呢部係動畫,但竟然畀我發掘到好多隱藏訊息,我feel到呢套戲係想對住一班曾經對香港環境絕望,而唔想去公投嘅人說話。以下係我一啲體會:

1.

故事一開始,思噎仔無意中發現到一場陰謀大計,嗰場由一名叫渣高嘅大奸角策劃,目的係借黑色龍王過橋,消滅哂所以逆佢復仇旨意嘅龍同其他人。之後思噎仔返屋企話畀阿爸知,重表達佢想說服渣高,扭轉對方滅龍心願。不過阿爸唔單止聽唔入耳,反而實行鎖島政策,欲求與世隔絕。思噎仔唔妥老竇嘅逃避態度,決心隻身走入險境。

喺香港,有唔少人面對而家情況,第一諗起嘅係唔理佢,抱住僥倖態度用其他嘢麻醉自己,第二就儲定錢去移民。我唔可以話佢哋錯,但見到自己成長嘅城市面對威脅,唔通真係學思噎仔老竇咁,「眼不見為淨」就算?

2.

思噎仔獨自冒險同時,搵返廿年前失散咗嘅阿媽。佢阿媽廿年前堅信龍族是有惻隱之心,唔忍心殺死入侵家鄉嘅龍,後尾佢被班龍族擄走咗,但並無因此而死心,重反而花成廿年時間醫治同照顧受傷龍族,並且好快將龍族巢穴打造成安樂窩,人龍和諧共處。

孟軻有云:「自反而縮,雖千萬人,吾往矣。」或許阿媽曾經猶豫過,但最後堅持信念,獨自把和平任務進行到底。就係一個對得住天地良心嘅思想,無懼性命危險,力圖扭轉乾坤。既然佢獨自一人都可以做得到,更何況我們香港七百萬人,簡簡單單地用一人一票表達政制意願呢?

3.

到咗渣高同思噎仔決戰時刻,思噎仔面對前所未有嘅挫折。當佢因為人、龍關係再一次大決裂,而一無所有嘅時候,佢有無因此而絕望呢?一班遺留响佢哋身邊嘅龍BB向我哋表達出「希望在明天」嘅答案。

當一班成年龍族都乖乖投降嘅時候,好彩重有一班思想未成熟嘅新生代出現。呢班新生代,或許手腳笨拙而又無乜經驗,但佢哋無受到強勢壓逼,剩餘嘅只有赤子之心。我亦無諗過,呢班仔竟成為扭轉劣勢嘅關鍵。

當我哋相信响香港唔會再有曙光嘅時候,唔好忘記裡面重有一班好似龍BB嘅初生之犢,佢哋可能係我哋嘅希望。

4.

到後段,思噎仔騎住龍BB搵被渣高控制嘅冇牙仔。當然,佢都明知無乜機會說服到渣高,有違當初意願,但佢起碼無放棄,重先救冇牙仔脫離渣高控制,以便重整旗鼓,轉說服為抗爭。

先唔講結果係點,我只係覺得思噎仔嘅毅力叫我哋好佩服。可能大家認為,大老虎打唔到,無乜可以做到。正如佔中公投根本無法律效力,邊個方案跑出,政府都會WFC,身水身汗走到票站投票,為乜?

雖然公投打唔到大老虎,但起碼將一啲本身唔關心香港嘅一個一個蘇醒過來,呢啲嘢都係靠我哋嘅意志實行出嚟嘅。正如思噎仔堅信冇牙仔仍有良善之心,只係面對強權,身不由己一樣,佢依然把心一橫,拼死救對方。公投係喚醒港人嘅其中一個途徑。無錯,救人係可能帶唔到咩希望,但唔去救嘅話,就肯定無希望。戰鬥如此,公投也如此。

5.

無論「和理非非」之人,抑或「勇武抗爭」之士,如果我哋都能夠有好似思噎仔嘅堅定意志,能夠忍耐到底,同努力喚醒更多瞓緊同諗住逃避嘅人,終日就可以扭轉乾坤。公投仍然繼續,你準備好投票未?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论