2013年11月22日星期五

香港獨立媒體: 絕版長袖波衫

 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
絕版長袖波衫
Nov 22nd 2013, 13:24, by 足球說故事

今日阿媽無啦啦係櫃到揾番件屬於上個世紀既衫出黎比我。點解係上個世紀?因為呢件係我中二個陣時既校隊波衫。諗番起,原來都已經十年。(唉,dee, 唔小心爆左自己幾多歲) 當時既我仲係一個龍門,正確啲黎講,係一個米六都無既龍門,因為未發育嘛,發左育我高過曾志偉都仲得呀!個陣學校足球隊唔係常設,間唔中得閒先搞一次,好幸運我等左一年,終於有機會踢下校隊。

我仲好記得當年整波衫既事,首先就係要去唔同舖頭拎整波衫既單張,睇下有咩款揀。當年啲款邊有咁多,邊可以上網話睇就睇,要親身去拎佢既sample 黎睇,又邊似而家個啲波衫咁靚咁高質素?我地呢啲死靚仔又邊買得起幾舊水既nike, adidas, 又或者印靚字? 而對我黎講,當年最興既運動品牌,係個陣時應該唔係nike, 而係super x。個個好似火箭炮圓筒型既運動袋,真係得罪講句,你一定有買過呢個袋,甚至係由小學用到上初中既一個體育堂必備運動袋!真係撞袋撞到好似而家同街都係iphone 咁。同7-11 一樣,總有一個super x 係左近!而順住潮流,個陣就揀左「super x」呢個牌子做我地既波衫。

其實我比我啲隊友好,佢地幾十個人都係著同一件衫,仲要係短袖。我就唔同呢,龍門得兩個人,可以自己揀顏色,總之唔好撞色就得。仲要件衫係長袖兼有個軟墊位,真係冬個陣都可以保下暖,仲要係車線號碼,唔係熨印,而最重要既係,價錢一樣呢下抵嘛!不過實際價錢係幾多我已經唔記得,應該都係百零蚊。

不過呢件波衫係踢完班際兼學界之後我就無再著了。點解?一黎我無再打龍門,轉左踢前鋒,二黎學校又再停辦足球隊,就算我仲做龍門都無機會著咁濟。不過有時屎忽癢,揾衫個陣見到件衫,都會拎出黎,笠上身試下。呀,又出奇地岩身喎,係個身短左啲!我都唔知係當年預左會有排著而買大幾個碼,定係我呢十年黎都無發育?唔會啦,我而家都有一七五(又唔覺意自爆), 我諗前者既機會會大啲。

今日天氣真係凍左好多,慈祥既阿媽有意無意咁揾左件衫比我,仲好有心咁同我講:「你有件長袖衫喎,訓覺個陣可以著,唔好曬左佢!」唔,聰明既你應該估到我阿媽口中個件長袖衫係邊件。個刻既我心情好忐忑,件衫係我初中時整,我特登留黎做紀念,你叫我訓覺著?但另一方面,雖然係長衫姐,但件衫有繡花,又有軟墊,要著住訓覺真係會un 住un 住喎!我中意足球啫,但又未去到呢個地步。個陣我都唔知好嬲定好笑好。只係講左句:「阿媽,你係咪玩野?」但係我得承認,我係窩心。唔單止係因為阿媽對我既關心,仲有佢咁可愛抵死啜核既思想,而且仲係呢件帶比左我咁多回憶既絕左版super x 波衫。

呢一刻,真係要講句:「In super x, I trust…… in ten years ago… 」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论