2013年12月5日星期四

香港獨立媒體: 為何不再去香港海洋公園!

 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
為何不再去香港海洋公園!
Dec 5th 2013, 13:15, by 柏

你有多久沒到過海洋公園?

到外地旅行也會去動物園,為何偏偏不再去香港海洋公園呀?

這一個動物園集合了不同國家的動物,值得一去,為何不再去呀?

兒時的我很喜愛動物園,因為動物帶給我快樂!人大了,而我一直住在海洋公園附近,每朝聽到牠們慘叫聲,突然想起這條題目「為何動物要困在園裏,給人娛樂呢?牠們得到真正快樂嗎?」

翻看很多很多資料後,心情更沉重,從此我不想再去,我更希望身邊朋友明白,於是特別製作此短片,請大家不要再去了,也對動物生命多一點尊重。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论