2014年2月15日星期六

香港獨立媒體: 乙組聯賽大戰:【大埔對港會】

 
Photoshop - Beauty Retouching

Learn how to improve your photoshop retouching skill and knowledge in 21 easy techniques! Take this course for just $25.
From our sponsors
乙組聯賽大戰:【大埔對港會】
Feb 15th 2014, 08:18, by Momay

毒撚一個,情人節有乜搞?去北區運動場一邊彈結他一邊流住眼淚唱「其實毒撚一個更開心,洗撚你講」兼睇埋精英盃及精英碟?雖然真係有諗過去坐吓,但最後都係冇去,不如喺呢度講吓星期三晚舉行嘅乙組聯賽大戰大埔對港會仲好喇。

今個月嘅盲撐行動非常順利,睇咗兩場國際青年賽(香港U16 vs 老撾U16/香港U16 vs 中國U16),一場甲組(元朗 vs 橫濱FC香港),一場半丁組(福建 vs 瑞聯/西貢 vs 離島)以及一場足總盃賽事(公民 vs 天旭),只差乙丙組就完成每月盲撐計劃,難得大埔對港會喺周中晚上於廣福舉行,當然要去啦。

坐巴士去到廣福已經8點幾,本來諗住早啲去大埔墟華輝毒自食過常餐,但時間唔夠,於是乎喺油站買條媽媽腸搭包2個半嘅檸檬茶算,呢個廣福油站隔離果個巴士站對我黎說好熟悉,想當年每週最少兩次喺九龍城飲完嘢坐巴士去大埔轉車,廣福就係第一站,有時架巴士搖到我冇事變有事,一到廣福就衝去油站嘔,嘔唔切就直投衝去油站隔離果個發電機房角落頭望住個球場黎嘔,所以對呢度我係唔會陌生。

去到嘅時候已經落緊雨,但我將把遮留咗喺巴士到,球場裡面差唔多座無虛席,要企咁滯,因為冇遮用所以本身我企咗喺天橋睇懶得過去,企喺天橋望住個球場呢個舉動唔知係咪太可疑喇,結果俾阿Sir查身分證,阿Sir問點解唔入去睇呀?我就話等啲雨細啲先啦,原來阿Sir都知道有大埔呢支球隊存在不過就唔知大埔喺乙組,對於一個唔睇香港波嘅人而言居然知道呢場波其中一隊係大埔,我真係好感動,真係第一次俾阿Sir逗逗到差啲感動流淚。

講返場波,雙方你來我往,不相伯仲,各有機會,但係偏偏把握唔到,雖然大埔有唔少甲組腳,但港會嘅殺傷戰術不可看少,10打10之下互無紀錄,現時黃大仙以33分2分之差力壓大埔,不過由於足總PS咗甲組嘅愉園及屯門,所以今季乙組變成擁有兩個升班名額,但合唔合資格批唔批你打真係知碌鳩喇。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论