2014年4月14日星期一

香港獨立媒體: 結婚有30萬唔買樓但擺酒,不如捐比東華

 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
結婚有30萬唔買樓但擺酒,不如捐比東華
Apr 14th 2014, 05:07, by 姐死姐還在

清明又過左一個星期了,我在清明前再次「收野」,收到2014的第3張請帖。無論我「這剎那在何方」,D親友都「刮」到我出來請我飲。D請帖就好似《哈利波特》封入學信咁,D信會飛入屋,躲也躲不過。

見到清明前收到的呢張帖咁華麗,就知又係一個以TBB台慶做藍本的華麗婚禮。《萬千星輝結婚典禮》都有著以下的原素,真係如有類同,實屬巧合:

首先係張請帖,最近新聞話,現代請帖會隨帖附送新人結婚相,感覺上有野送抵返D。請帖真係唔洗搞咁多野,唔使一打開有音樂,唔使一打開彈pair立體新人出來,更加唔使「滴」個律師文件的蠟印封口。我最緊張的其實係張帖冇漏到張餅卡同埋個10蚊回體利是,張餅卡就好似買日用裝M 巾附送個片夜用裝咁重要。請帖日期地址印錯唔緊要,pair人個名錯左我亦唔在乎,反正Facebook一個月前就會不停倒數remind 我。

然後就係擺酒「播放生平」環節,我真係無興趣睇你結婚相,因為真係同真人唔同哂樣。點解而家冇左玩新郎新娘環節,我最想睇你地尷尬到不行的樣,還返個玩新人機會比我地。

點解擺酒要有天才表演環節,細個個時懇親日(撼親日)仲表演唔夠呀?每次表演,我都好想大叫:「留返公司annual dinner 個時表演啦你」

再黎就是無窮無盡的換衫,點解每一個菜式新娘都要換一套衫,台面個菜單其實係咪你D衫D名,套紅運乳豬係for 進場,套美點雙暉係for送客的。而且套套衫都好似問《我和春天有個約會》個麗花皇宮借返來咁樣。

點解個結婚蛋糕幾層高,都唔見切完有得比我地食。如果有得食返,個蛋糕可唔可以好似中式茶樓個鴛鴦炒飯咁,一半係朱古力脆脆,一半係芒果繽紛?

報紙寫一個標準的《萬千星輝結婚典禮》要30萬,如果你有30萬又唔買樓,如其擺酒,不如捐比東華啦。Pair新人上電視移交大支票,一定難忘過擺酒。東華當日pair新人照舊可以去TBB服裝間揀返件飲衫,著到鬼火咁靚上台。汪呀姐會透過東華個節目,宣佈pair 新人決定將結婚個30萬捐出去;話埋比香港,華南地區,以至歐美,澳加所有親戚知你地結婚單野。親友想比人情咪打100條線捐埋比東華囉。當晚仲可以安排「卡啦之星」唱歌比pair新人贈慶。TBB同東華不如考慮下呢個套餐,有意義過擺酒,唔止親友會祝福你,受益人都會祝福你。

PS. 當我正在埋怨D請帖好似M come咁,月月都來的時候,我爸叫我好好珍惜朋友仔個個年輕,喜事重重的日子,個個月收到請帖並不可怕,老的時候,月月收到「白色的」才可怕。

原文載於姐死姐還在Facebook 專頁

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论