2014年4月2日星期三

香港獨立媒體: 曼聯超級盃 — 歸屬感

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
曼聯超級盃 — 歸屬感
Apr 2nd 2014, 03:27, by 香港青訓教練

圖:蘋果日報

近日嘅曼聯超級盃,令我有一樣野好想分享一下感受,話說唔知咩原因,而只可接受12隊報名(我覺得足球總會成日畀人鬧,其中一個原因就係唔夠透明,好多野都無說明原因,例如呢個超級盃點解只可以容12隊參賽?係因為場地?賽制?定主辦單位要求?如果肯講清楚D,就唔會令大家有咁多誤會,亂咁估,甚至鬧…)

而報名嘅優先次序就係1.上年四強2.甲組會3.乙組會⋯如此類推,但咁嘅賽制,就會令一D今季表現好好嘅非甲組U15球隊例如港會、九龍木球會、荃灣等等失去左參賽資格,而果然,報名期結束之後,12隊甲組隊悉數參賽,最有趣嘅係原本响U15青年聯賽無出隊嘅幾間球會,例如東方沙龍、元朗、灣仔南華等等,就特別因為呢個可以有機會代表香港出外嘅比賽,而出隊參賽。

問題就出現了。

本來無U15嘅球會,用咩人去參加呢個曼聯超級盃呢?

有趣之處係曼聯超級盃有一條特別條例,球會B嘅球員,可以借用畀球會A去踢呢個曼聯盃,而唔影響足總青年聯賽身份。我亦唔知呢個係主辦單位嘅條例,其他國家地區亦一樣,還是香港的特有文化 - 因為唔可以有太多隊參加而「執生、變通」。有呢條條例,當然令一D好波,但參加唔到曼聯盃嘅好波球員,可以借去第二隊爭取到參賽機會。但細心分析,如此賽制,壞處有:

1. 本來架構完善、表現良好嘅球隊無得參賽,球員四散去其他隊,球員既無歸屬感,亦不熟悉新球隊踢法,未必能有最佳發揮。

2. 有其他球隊球員加入,令原本參加曼聯盃嘅球隊球員出場機會被分薄,練了大半季,甚至可能一直係正選球員,一下子失去了出場機會。球會要爭取出線爭取出外參賽機會爭取成績無可口非,但平衡成績與球員感受,係好重要嘅一門學問,尤其是青年球隊。

甚至亦有球隊提升細仔去取代原有的大仔出場,呢樣就難講D,始終同一球會,實力行先,應不受年齡限制,但球會必須公平公正,服到人,及安慰及勉勵後備球員。

3. 一D本身無U15嘅球會,甚至為左爭出線,有機會將個球會「殻」,成個借畀另一隊,令球員對「球會」毫無歸屬感,令球員養成了不好的習慣。其實香港已經好奇怪,好多小球員,從小就踢幾隊球隊,比賽A,就踢xxx球隊,比賽B時,因為xxx無報,我就去踢yyy,踢完比賽B,就返xxx練波,甚至响下個比賽代表xxx 對 yyy添。想當年巴塞足校技術總監都已經大感驚訝,但卻是我們香港足球文化一手造成的。

4. 另一種做法,就係明知自己球隊唔夠實力贏,但都堅持唔外借球員,寧願用自己梯隊嘅細仔越級挑戰,明知輸都要挑戰,呢個做法固然值得欣賞,起碼令球員知道球會重視自己,分外拼搏,增強歸刷感,亦令細仔們加速進步。但始終呢個係有機會代表香港出外參賽嘅比賽,有D有實力嘅球隊就無分參加,而變成小球會鍛鍊嘅平台,會否有點兒奇怪?!

這一切問題都係源於一個奇怪嘅賽制,一個好嘅制度,先至可以令一個地方嘅足球發展得好。

上次Nike 5、今次曼聯盃都花左一個上午去寫,我明明好多野做,但都不吐不快,都係果句,任我點發up風,好大機會一D影響力都無,但我始終相信,唔講,唔代表無問題,我講出黎,有一個人睇到都好,都有希望影響到件事,令主辦者反思,做得更好。

希望唔好覺得我淨係鬧,雖然文筆唔好,但我提出嘅論點都算可以吧,當然,歡迎大家討論交流。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论