2014年5月7日星期三

香港獨立媒體: 後面位同學的「我的志願」─ 葉繼歡

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
後面位同學的「我的志願」─ 葉繼歡
May 7th 2014, 11:48, by 姐死姐還在

(純粹懷緬過去文章)

今時今日,一個完美嘅細路當然係要有愛因斯坦嘅智慧,奧運選手嘅體能,習近平嘅schedule,同渴望拎到諾貝爾和平獎嘅決心啦。最近朋友嘅朋友個仔面試幼稚園學前班,第一條問題係:「你有咩志願呀?」。都話唔可以輸係起跑線上,做人係要有遠見,但個細路得兩歲,都要問「我的志願」?

「我的志願」呢個作文題目小學唔知幾年級出現過,由於當時我比較無知,將來做咩?我同我D 同學都係參考返本英文教科書。又由於當時教嘅職業生字唔多,班入面大約有4分1 嘅同學係做firemen 同埋policemen嘅,另外有大約4分1 比人話冇大志嘅同學係想做driver,仲有4分1應該有妄想症嘅同學係想做doctor 嘅。其餘我都唔記得啦,當Others啦,但我好記得我後面位同學嘅「我的志願」,佢睇左當時嘅「今日睇真D」,佢寫左葉繼歡。先生當然係怒髮衝冠,「繼歡」同學最後當然係要re-do啦。

(我解釋下邊個係葉繼歡,以防有D 年紀輕嘅小朋友唔知道,葉繼歡因為打劫金鋪sss,「今日睇真D」成日報導。)

「我的志願」係咩?當然係一時一樣,隨住電視播咩而改變啦。

  • 第一個志願當然係衛護世界和平啦,睇咁多《美少女戰士》,我大左仲唔輪到我保衛地球。
  • 睇《情濃大地》個時,我係幾想做農民嘅,最緊要係唔使讀書,唔止我咁諗,我個班有幾個同學都將條冬季長褲捲到變熱褲,係落雨個時踩落個水氹到,一嘗落田嘅滋味。
  • 我承認我當時係有D 無知,睇《肥貓正傳》個時,我見到肥貓係庇護工場入筷子入得幾爽,於是我都有幻想呢個簡單嘅工作幾適合我,後來我睇得肥貓多,學習佢縮膊頭比呀媽掌摑之後,我就打消左呢個念頭。
  • 睇《美味天王》個時除左不停唱mamamama mia之外,都激發左我做食家的夢想,當時,我每晚都會彈一彈呀媽煮D 野唔好食。
  • 睇《還珠格格》個時,當然係想做容嬤嬤啦,我呢D 成日比人鬧嘅細路,當然想好似容嬤嬤咁係唔係都鬧人啦。我因為模仿跪見皇上,跪瘀左個膝頭;仲因為不停拎屋企紙巾盒D 紙巾,扮容嬤嬤攝係加拿大個條絲巾而再次比呀媽掌摑。
  • 有時真係幻想下好啦,實踐真係好有難度。播《烈火雄心》個時終於都因為係家中實習fireman 嘅工作而出事啦。我係有大志嘅人,我當然係想做勇救3級火嘅Fireman 啦。屋企冇雲梯唔緊要,碌架床條梯岩哂。正當我好努力的訓練爬「雲梯」時,PK 了,我都估唔到我個頭生長嘅速度係咁迅速,我個頭攝左入條梯個窿到。本來我覺得唔可以樣衰,要保持鎮定,逃出生天。我掙扎左大約3 至30 分鐘,我終於頂唔住大叫媽咪。呀媽勇猛過王喜,扯返我個頭出黎,再鬧左我3至30 個星期,仲係接我放學個時,同3至30 個同學仔媽咪sss開心share,如是者,「我以後都唔敢啦」。

扮完fireman 之後,我改過自新,大大下,我都唔記得「我的志願」。細個個時仲會想像我可以做咩,但當我開始學能測驗特訓個時,我就明白,「你想做咩?」呢條題目,係應該引用答multiple choices 的刪除法。大大下就會發現,人生唔係好盞,唔係樣樣比你揀。好似考AL揀科,畢業個時JobsDB一樣,多數都係你eliminate 哂你做唔嘅野,有咩剩咪揀咩囉。

回想起「葉繼歡」同學,其實個先生點解唔睇埋佢點解想做「葉繼歡」先叫佢re-do 呢?可能個先生大大下,都引用左multiple choices 的刪除法來生活,「我的志願」嘅marking scheme 相信都係英文教科書個幾樣職業。我打從心裡覺得「繼歡」同學好有創意,奈何香港社會係唔會包容與別不同嘅細路。縱然生活逼人來,好多野就好似選特首咁,冇得你揀,但我仍然相信而家冇得揀,唔代表要排除有得揀嘅可能。所以,唔好一野打沉D 「創作力量同幻想會嚇你一跳」嘅細路。

PS. 幾年前,係Facebook搵返我4年級的30幾個小學同學(我學校4至6年級都冇轉過同學的),真係有人做左teacher,有人做左policeman,而個4分1 有妄想症想做doctor的同學仔一個都冇做過doctor。至於「繼歡」同學,好彩佢都冇入到赤柱監獄,最後佢做左酒店廚師。實現唔到志願看來不是壞事,因為如果你嘅志願係葉繼歡,唔實現係比較好的。

原文載於姐死姐還在 Facebook 網頁

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论