2013年11月8日星期五

香港獨立媒體: 福階與做雞

 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
福階與做雞
Nov 8th 2013, 11:53, by 盧松昌

各位銅殼仔棗腎!今日盧蛇教通識,講解下俗諺。

大概大家都曉得,國罵得一句「他媽的 」,北方撈鬆得一個「操」字。我地嘅方言俗語就唔同啦,係神州最生鬼豐富嘅。除咗各式各樣唔出得枱面嘅粗口之外,仲有一哋日常流行嘅口頭俗語,佢地唔係粗口,只係粗俗哋啫。例如鐵娘子飛去大而不當嘅會堂,見到果個矮仔唔顧外交禮儀,省咗碗貓麵俾佢食,食到娘子心神晃惚之下,行出臺階差錯腳,成個企直向前樸倒,呢勻正一「福階」啦。本來呢兩個字唔係粗口,只係坊間俗語啫,但係自從乜叉會出予無知定政治需要,夾硬將粗俗當成粗口,封殺咗呢兩個咁形象的俗語。

仲有一種古老行業,從事嘅叫「妓女」,斯文哋寫做「神女」。我哋就話「做雞」。點解做妓女叫做雞?咁就有排講啦。不過我哋炮製雞的方法同我哋嘅粗口一樣,五花百門非常豐富。有白切雞,豉油雞,盬焗雞,海南雞,啫啫雞⋯⋯等等。我哋嬲到爆嘅時候,就會谷出句:——你班乜叉福階耳員,衰過做雞!

講到呢度,啱啱夠鐘。 臨落堂,講個故事俾銅殼仔聽:
話說華山之巔,有座千年大雄寶殿,裡面供奉咗個得道高僧,法號叫做釣離塒佛。有一日,釣離塒佛被塵囂騷擾,忍無可忍,所謂佛都有火,金口大吼:
釣那星斑!福階衰過做豉油雞!⋯⋯

2013•11•8

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论