2013年12月13日星期五

香港獨立媒體: [真人真事]冰河時期故事 - 60蚊睇西甲勁旅(部分內容摘自日記)

 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[真人真事]冰河時期故事 - 60蚊睇西甲勁旅(部分內容摘自日記)
Dec 13th 2013, 12:45, by Momay

香港足球處於冰河時期之際,冇咩人會理,基本上似係等摺,仲會走入場嘅球迷,一係就係所謂死硬派,一係就係退休後無所事事嘅老人,一係就係無聊友。喺人嘅圈子之中,一個唔好彩,比人知道你睇本地波,分分鐘會俾人白眼,變成眾人嘅恥笑對像,不過,我從來都係本住『我睇本地波,唔係殺人放火,我冇罪』嘅心態去做人,面對同事、朋友質問,我都大方承認,係,我比較關注本地聯賽,因為。。。

【作為一名喺沙田威爾斯唔知幾多樓出世嘅柒頭皮,作為一名熱愛足球嘅戇鳩毒撚,睇返自己嘅地方嘅足球,係好正常嘅行為,特別係喺呢個最低谷嘅時候,作為一名死戇鳩毒撚,我都會嘆息,點解香港足球咁唔爭氣?所以,我更加唔可以咁易離開。】

講完呢句,有人感動痛哭,有人大叫香港有救,有人大叫神呀請你原諒我。。。。。。發夢啦屌你老闆,講完呢句之後,只有一陣陣嘅恥笑聲,「呀。。。你唔好在講,笑到我冇力喇哈哈哈哈。。。」「哈哈哈哈戇鳩仔呀。。。」通常,我都唔會在出聲,因為,你根本唔需要在出聲。
某日早上,如常返工做奴隸,一早就被安排到天台機房工作,當時夏天到來,機房內有多種機器運作,又冇咩通風系統,我估計,氣温高達40多度,在場每個人都赤裸上身,雖然非常熱,但係我心情異常地好,因為,昨晚我在旺角場看了場好波,儘管要喺氣温高達40多度環境下工作,汗流如雨,但依然無損我心情。在場同事們似乎察覺到我心情靚,於是乎問我尋日收工走咁快做乜,係咪去媾女,去媾女唔預埋同事,係一件天地不容嘅事,我向來以誠實見稱,所以得罪唔少老闆,我當然講真話:「尋晚去咗旺角場睇咗場好波」,同事立刻答:「屌你老眉又係啲垃圾波」,我一邊工作,一邊充滿自信地回應:「我用60蚊睇咗場值回票價嘅波」,同事在答:「屌你咪又係啲垃圾隊」。「錯!!!!」呢個''錯''字我用咗Hardcore式咆哮腔叫出黎,係好撚大聲,好撚有力嘅,我察覺到,突如其來嘅咆哮,令沉迷工作中嘅同事們都嚇咗一跳。

「係本地勁旅,晨曦對

西

!」

講完呢句,在場同事立刻嘩然,因為華倫西亞係當時西班牙嘅勁旅,所以呢四個大字一出,非常轟動,在場同事立刻怪責我有好嘢收埋唔分享直斥我人格低劣,有同事問點解冇宣傳,我就解釋因為你地班大爺嘅問題啫,有同事問比數,我話晨曦小勝6比1,現場又在一次嘩然,乜晨曦咁勁?華倫西亞派青年軍?晨曦緊係勁啦,華倫西亞有多名國腳級球員,100%係Full Team,晨曦有喀麥隆國腳前鋒(*註1),又有碧咸(*註2),碧咸仲要射入埋招牌罰球,在場同事又在次嘩然,大家你一句我一句,對於錯過比賽有人表示非常可惜,有人談論華倫西亞嘅毛病,有人談論晨曦請碧咸黎客串要幾多錢。。。大家熱烈討論咗一粒鐘,差啲忘記有工作在身之際,我補充一句:

「呢支華倫西亞,係馬爾代夫嘅華倫西亞。」

說完這句話後,機房內一片死寂,這片死寂氣氛直到收工。之後,冇同事在夠彊同我傾足球。

註1:晨曦有喀麥隆國腳前鋒,其實並非全句,全句是【晨曦有喀麥隆國腳前鋒伊度奧好朋友亞古沙】,我唔記得講''前鋒伊度奧好朋友亞古沙''而已。
註2:碧咸 = 碧咸迪,我唔記得講埋個''迪''字咁解,碧咸迪 = 潘文迪,''碧咸迪''係潘文迪花名,當日晨曦6-1華倫西亞,碧咸迪的確寫入靚罰球。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论