2014年3月29日星期六

香港獨立媒體: 一個肯為我食M的男人

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
一個肯為我食M的男人
Mar 29th 2014, 08:15, by 王棘蘭

早前就有人說要「尋找一個肯為自己食M記的女人」,而家網上就有「一個肯為自己食M的男人」。最近網上瘋傳着一幅圖片,一名少女在社交網站寫上:「你係第一個會為咗我食月經嘅男人」,並附上他們的對話證明,更說:「我知你對我係真心,我愛你老公。」

年輕情侶,經常用老公老婆稱呼對方來加強甜蜜感覺,以及增加關係的存在感,已經是一種很虛偽的動作,而她更以對方願意食經血作為真心愛她的證明,實在幼稚(難道佢話願意食,就真係畀佢食?)。先不理會她的老公是真的食過,或只是信口開河,但我從事件還看到年輕一代越來越無底線的問題:底線下移、念頭失重、言論出位,當網絡成為生活一部份、資訊走馬看花時,人們都以「鬥誇」的方法去吸引目光,導致人們整體的行為與思考模式都被放大,簡單點說,就是「要上位就要比你更出位」。出位方法,層出不窮,「唔怕你唔信,只怕你頂唔順」。

而今次食月經真係頂唔順,雖然我就唔係好信那個19歲的金毛男真係食過,但我都想提醒佢:如果有一天你的老婆真的叫你食月經,就算食,也得注意衛生!皆因我問了關嘉美醫生,她表示:「食月經當然係唔衛生,因為好多細菌,但如果真係要食,最好煲煲佢,咁就安全啲。」

轉載自《新報》

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论