2014年5月16日星期五

香港獨立媒體: 《亞洲亞洲停播「再見艷陽天」的第4日…》

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
《亞洲亞洲停播「再見艷陽天」的第4日…》
May 16th 2014, 08:08, by 姐死姐還在

《亞洲亞洲停播「再見艷陽天」的第4日…》

5月12 日星期一,亞洲亞洲的「歲月留聲」頻道突然停播《再見艷陽天》,《再見艷陽天》本來一日播4次,然後無啦啦cut 左,仲要播到賀生未打完仗返來搵返秀巧,你話亞洲亞洲點對得住秀巧?你可以想像一日睇開4次的師奶心理幾唔平衡。本來我以為無啦啦停播,蘋果動新聞或者環球膠報都會報導,再加以恥笑一下亞洲亞洲;但係停播左4日,竟然冇人留意同投訴。我終於都明白一間電視台的失敗莫過於,全世界都當你死嘅,連恥笑你嘅時間都慳返。

TBB 個《膠遊記》每日播,然後每日都有人投訴,好明顯,係有人睇開TBB,先會投訴《膠遊記》篤眼篤鼻。另一邊廂,如果唔係亞洲亞洲「輪迴」播出《我和彊屍有個約會》對撼《膠遊記》比人恥笑,我根本唔知亞洲亞洲八點半原本播咩。我成日懷疑亞洲亞洲,到底係唔係香港政府經營?亞洲亞洲將節目「永不超生」地重播,就好似政府咁日日不斷挑戰觀眾的底線一樣。

從亞洲亞洲停播「再見艷陽天」事件,再次證明亞洲亞洲管理層智商偏低:

  • 點解好似「8萬5」咁,停播唔話人知?
  • 大廈冇廁所水,都有張通告貼出來話我知啦。 「再見艷陽天」點解話cut 就cut,又唔交代死因,你係個電視機邊緣飄D 字話我知停播都好呀。老實講,我每次「禁」過去歲月留聲,我都係「路過架渣」,而當你每次路過,見佢同一個節目一日播4次,你個心情真係好似玩uno,比人「+4」了無限野一樣,真係好無癮架。

  • 點解停播要停哂一日個4次?
  • 亞洲亞洲係有「百思不得其解」的堅持,佢將《龍門陣》代替《再見艷陽天》,而《龍門陣》要好完整的重播4次,《龍門陣》係唔係好睇到一日要睇4次?點解一日唔留返一兩次《再見艷陽天》?起碼好好睇睇播到去大結局,唔好等《再見艷陽天》死唔斷氣呀。

  • 點解唔宣傳下亞洲亞洲個「MyAv」呢?
  • TBB有個MYTV,如此同時,亞洲亞洲其實都有個「MyAv」架。如其一日播4次同一個節目,點解唔宣傳下網上重溫功能呢?貼心的亞洲亞洲,應該係擔心唔識上網的朋友仔miss 左個節目啦我估。

每次《再見艷陽天》的主題曲一播,我都覺得係唱緊比王維基聽,「無後悔心中傷了再愈,走錯冤枉的路,幾番苦苦掙扎又再跌到...」。到底發唔發個牌比佢?王維基真係好似玩緊大富翁嘅終極黑仔王,次次到佢擇骰,佢都一定踩中TBB 或者政府D 地罰佢錢,仲要罰親都一定係起哂樓嘅淺水灣價,唔係深水埗劏房價。「沒有最衰,只有更衰」,次次王維基抽「機會牌」都一定send 佢坐監,冇得玩。而最慘嘅,莫過於係王維基已經將將就就玩「大富翁旅行版」,搞流動版TV;你又點會估到都未出發,就比人逮解出境。

PS. 亞洲亞洲為左慶祝 「歲月留星精彩跨越500天」,所以「再見」左個「艷陽天」,《再見艷陽天》個英文The good old days其實好正,亞洲亞洲已經窮得只剩下「回憶」。新年冇直播煙花,佢播24年前煙花,我當特備節目,比機會我再望多次未填海的維港。《恩雨之聲》都重播,我當你為自己個台積陰德。無啦啦停播《再見艷陽天》,亞洲亞洲係唔係連一班懷緬過去的觀眾都要糟蹋同放棄?

(利申:好啦,點解我會知道佢停播,我必須誠實的承認,我就係窮得只剩下回憶的觀眾,我有追開《再見艷陽天》,就係miss the good old days 囉。)

文章載於姐死姐還在Facebook 專頁:
https://www.facebook.com/164695310405483/photos/a.164701523738195.107374...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论